Tuesday , December 12 2017

जारीया साल के ख़तम तक तेलंगाना रियासत का क़ियाम यक़ीनी , नामवर नजूमी की पेश क़यासी

नामवर नजूमी दामोदर शर्मा ने आज पैशन गोई की कि इस साल के ख़तम तक अलहदा रियासत तेलंगाना तशकील पाएगी । तेलंगाना भवन में मुनाक़िदा पैशन गोई और अगादी तक़ारीब में हिस्सा लेते हुए दामोदर शर्मा ने कहा कि इस इलाक़ा की तमाम पार्टियां अलहद

नामवर नजूमी दामोदर शर्मा ने आज पैशन गोई की कि इस साल के ख़तम तक अलहदा रियासत तेलंगाना तशकील पाएगी । तेलंगाना भवन में मुनाक़िदा पैशन गोई और अगादी तक़ारीब में हिस्सा लेते हुए दामोदर शर्मा ने कहा कि इस इलाक़ा की तमाम पार्टियां अलहदा रियासत तेलंगाना के क़ियाम के लिए एक प्लेटफार्म पर जमा होंगी और रियासत तेलंगाना की तशकील के लिए मुत्तहदा जद्द-ओ-जहद करेंगी ।

उन्हों ने कहाकि तेलंगाना राष्ट्रीय समीति सदर के चन्द्र शेखर राउ के सितारे उरूज पर हैं और उन के सितारे सहीह सिम्त पर जा रहे हैं । उन्हों ने कहा कि के सी आर का ख़ाब अलहदा रियासत तेलंगाना का क़ियाम इस साल पूरा होगा ।

मर्कज़ भी 16 मई के बाद अलहदारियासत तेलंगाना के हक़ में अपना मौक़िफ़ वाज़िह करदेगा । उन्हों ने ये भी कहा कि तेलंगाना रियासत पर पहली मर्तबा एक ख़ातून चीफ मिनिस्टर होंगी । उन्हों ने इस साल बहतरीन फ़सल की भी पैशन गोई की ।

TOPPOPULARRECENT