Sunday , May 20 2018

जाली शनाख़ती कार्ड तैय्यार करनेवाली टोली बेनकाब

हैदराबाद १५मार्च ( सियासत न्यूज़ ) फ़र्ज़ी वोटर आई डी कारडज़ तैय्यार करने वाले एकटोली को बेनकाब करते हुए पुलिस ने 3 अफ़राद को गिरफ़्तार करलिया ताहम इस टोली का एक और शख़्स मफ़रूर बताया गया है । शहर के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में आए दिन ऐस

हैदराबाद १५मार्च ( सियासत न्यूज़ ) फ़र्ज़ी वोटर आई डी कारडज़ तैय्यार करने वाले एकटोली को बेनकाब करते हुए पुलिस ने 3 अफ़राद को गिरफ़्तार करलिया ताहम इस टोली का एक और शख़्स मफ़रूर बताया गया है । शहर के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में आए दिन ऐसेवाक़ियात का पेश आना आम बात बन गई है जो पुलिस के हलक़ों में तशवीश का बाइसबनी हुई है । पुलिस समझती है कि इस तरह की ग़ैर समाजी सरगर्मीयां मलिक के दाख़िलीऔर सलामती के मुआमलात केलिए मसला बन सकती हैं।

इस ख़सूस में कमिशनर पुलिस अबदुलक़य्यूम ख़ान ने कहा कि ऐसी हरकतों पर फ़ौरी क़ाबू पाना और इस की रोक थामनागुज़ीर हैं। उन्हों ने बताया कि फ़र्ज़ी वोटर शनाख़ती कारडज़ की तैय्यारी के रिया कट में पुलिस ने बलदी मुलाज़िम को गिरफ़्तार करलिया है । जो असली हौलू ग्रामस का सरका करते हुए इन फ़र्ज़ी शनाख़ती कारडज़ पर लगाया करना था । जो इस टोली का अहमसरग़ना बताया गया है । साउथ ज़ोन टास्क फ़ोर्स पुलिस ने इस ख़सूस में तीन अफ़राद 28साला सफ़दर अली साकन याक़ूत पूरा 42 साला जय रामलो अंबर पेट जो बलदिया कामुलाज़िम बताया गया है कि इलावा 51 साला मीर एहसान साकन कारवाँ को गिरफ़्तार करलिया जबकि 30 साला मुनव्वर अली साकन याक़ूत पूरा हनूज़ मफ़रूर बताया गया है ।

एहसान जो मुख़्तलिफ़ सरकारी दफ़ातिर में एजैंट मसलन ई सेवा सैंटरज़ में काम करता था । जिस के बाद उस की दोस्ती रामलो और मुनव्वर से हुई और उन अफ़राद ने एक टोलीकी शक्ल इख़तियार करली और फ़र्ज़ी शनाख़ती कारडज़ तैय्यार करने लगे एक कार्ड के इव्ज़ टोली के ये अफ़राद 15 सौ रुपय हासिल करते थे और उन पर असली हौलू ग्राम लगाया जाता था । कमिशनर पुलिस ने बताया कि बलदी कमिशनर को इस ताल्लुक़ सेआगाह करदिया गया है और कहा गया है कि वो बलदिया महिकमा में पाए जाने वाले ऐसे अफ़राद पर कड़ी नज़र रखें ।

और हर मुआमला की छानबीन करें ताकहास संगीन मुल़्क से जुड़े मसला को संजीदगी से हल किया जाय । इस मौक़ा पर टास्क फ़ोर्स के डी सी पेज , रामचंद्र , सहास चतुर्वेदी और
इन्सपैक्टर मोहन कुमार , रामचंद्र रेड्डी और दीगर मौजूद थे ।

TOPPOPULARRECENT