Friday , September 21 2018

जावेद मियां दाद को वीज़ा दाऊद इबराहीम से रिश्तों पर एतराज़

लखनऊ, 05 जनवरी ( सियासत न्यूज़) पाकिस्तान के साबिक़ क्रिकेटर जावेद मियां दाद जो पाकिस्तान के ही नहीं दुनिया के माफ़िया दाऊद इबराहीम के क़रीबी रिश्तेदार हैं । उनको हिंदूस्तान आने का वीज़ा देने पर बाअज़ हलक़ों ने अपने सख़्त रद्द-ए-अमल का

लखनऊ, 05 जनवरी ( सियासत न्यूज़) पाकिस्तान के साबिक़ क्रिकेटर जावेद मियां दाद जो पाकिस्तान के ही नहीं दुनिया के माफ़िया दाऊद इबराहीम के क़रीबी रिश्तेदार हैं । उनको हिंदूस्तान आने का वीज़ा देने पर बाअज़ हलक़ों ने अपने सख़्त रद्द-ए-अमल का इज़हार किया है ।

कांग्रेस के रुकन पार्लीमेंट जगदबीका हाल ने कहा कि दाऊद इबराहीम सबसे ज़्यादा मतलूब माफ़िया डॉन हैं जिनको हिंदूस्तान समेत कई ममालिक उनसे जराइम की बात पूछगिछ के लिए अपने ममालिक में भेजने का मुतालिबा कर रहाहै ।

ऐसे ख़तरनाक डॉन दाऊद इबराहीम के किसी क़रीबी रिश्तेदार को हिंदूस्तान का वीज़ा देने का क़तई कोई जवाज़ नहीं है । उन्होंने कहा कि ये उन की समझ से बालातर है । इस मुआमला पर लखनऊ ईदगाह के इमाम मौलाना ख़ालिद रशीद फ़रंगी अली का कहना है कि अगर जावेद मियां दाद को इस वजह से वीज़ा दिया गया है कि उनसे दाऊद इबराहीम कहाँ हैं का पता चलेगा और जावेद मियां दाद चूँकि दाऊद के बेहद क़रीबी हैं इसलिए उन्हें अच्छी तरह से मालूम है कि वो कहाँ और किस हाल में हैं।

ऐसे में अगर जावेद मियां दाद दाऊद को पकड़वाने में हिंदूस्तान की मदद करते हैं तो उन को वीज़ा देने में कोई मज़ाइक़ा नहीं है लेकिन अगर इस के बरअक्स अगर दाऊद इबराहीम के लिए कोई काम करने उन के मिशन को पूरा करने केलिए हिंदूस्तान आए हैं तो उन को वीज़ा देने के जवाज़ को क़तई हक़बजानिब क़रार नहीं दिया जा सकता है और ऐसे लोगों को वीज़ा देने की हौसलाशिकनी करनी चाहीए ।

TOPPOPULARRECENT