Wednesday , January 17 2018

जासैफ़ उल-इस्लाम को आलमी फ़ौजदारी अदालत के हवाले करने का लीबिया से मुतालिबा

लीबिया २१ नवंबर(यू एन आई)आलमी फ़ौजदारी अदालत (आई सी सी)ने लीबिया की उबूरी हुकूमत से मुतालिबा किया है कि वो साबिक़ रहनुमा मुअम्मर क़ज़ाफ़ी के बेटे सैफ़ उल-इस्लाम क़ज़ाफ़ी को इस के हवाले करदे ताहम इस ने सैफ के ख़िलाफ़ लीबिया ही में मुक़द्दमा चल

लीबिया २१ नवंबर(यू एन आई)आलमी फ़ौजदारी अदालत (आई सी सी)ने लीबिया की उबूरी हुकूमत से मुतालिबा किया है कि वो साबिक़ रहनुमा मुअम्मर क़ज़ाफ़ी के बेटे सैफ़ उल-इस्लाम क़ज़ाफ़ी को इस के हवाले करदे ताहम इस ने सैफ के ख़िलाफ़ लीबिया ही में मुक़द्दमा चलाने के इमकान को मुस्तर्द नहीं किया है।

वो आलमी हेग में क़ायम आलमी अदालत के तर्जुमान फ़ादी अल-अबद अल्लाह ने कहा कि सब से पहले तो सैफ़ क़ज़ाफ़ी की गिरफ़्तारी की बाज़ाबता तसदीक़ की जायॆ। हमें लेबी हुक्काम की जानिब से इस बात की सरकारी तसदीक़ का इंतिज़ार है कि आई सी सी को मतलूब एक मुश्तबा शख़्स को गिरफ़्तार कर लिया गया है।

तर्जुमान ने कहा कि आई सी सी ने सैफ क़ज़ाफ़ी के वारंट गिरफ़्तारी जारी कर रखे थे ,इसलिए उन्हें हेग में क़ायम अदालत के हवाले किया जाना चाआई। इस ज़िमन में लेबी हुक्काम अदालत के साथ तआवुन के पाबंद हैं। अलबत्ता अगर वो ये समझते हैं कि क़ौमी सतह पर ट्रायल एक बेहतर हल है तो फिर वो हेग में केस शुरू ना करने की दरख़ास्त दे सकते हैं।

TOPPOPULARRECENT