Friday , November 24 2017
Home / Featured News / जीएच्चएमसी पर तेलुगू देशम बीजेपी का क़बज़ा यक़ीनी

जीएच्चएमसी पर तेलुगू देशम बीजेपी का क़बज़ा यक़ीनी

हैदराबाद 13 जनवरी: दोनों रियासतों की तेलुगू देशम पार्टी का मक़सद रहा है और तेलुगू देशम पार्टी ने कभी रियासत तेलंगाना की मुख़ालिफ़त नहीं की। सदर तेलुगू देशम पार्टी-ओ-चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश एन चंद्रबाबू नायडू ने निज़ाम कॉलेज ग्रांऊड पर मुनाक़िदा अज़ीमुश्शान इंतिख़ाबी जल्सा-ए-आम से ख़िताब के दौरान ये दावा किया।

उन्होंने बताया कि जब कभी मर्कज़ से कोई नुमाइंदा रियासत के दौरे के लिए पहूँचता है तो वो ना सिर्फ आंध्र प्रदेश के मसाइल के हल के लिए करवाते हैं बल्कि रियासत तेलंगाना के मसाइल खास्कर किसानों के मसाइल को हल करने के लिए नुमाइंदगी करते रहे हैं।

तेलुगू देशम पार्टी के सदर ने पुरज़ोर लहजे में कहा कि आंध्र प्रदेश और तेलंगाना जैसी दो रियासतें उनकी दो आँखें हैं। नायडू ने बताया कि शहरे हैदराबाद की तरक़्क़ी में तेलुगू देशम पार्टी का अहम किरदार रहा है और तेलुगू देशम दौरे हुकूमत में ही शहरे हैदराबाद की इन्फ़ार्मेशन टेक्नोलोजी के मर्कज़ के तौर पर आलमी सतह पर शिनाख़्त बनाई गई।

उन्होंने वाजपाई ज़ेर-ए-क़ियादत एन डी ए हुकूमत के दौर का तज़किरा करते हुए कहा कि वाजपाई की क़ियादत में मर्कज़ी हुकूमत ने भी हैदराबाद की तरक़्क़ी के लिए कई स्कीमात को मंज़ूरी दी जिसके नतीजे में शहरे हैदराबाद को आई टी का मर्कज़ बनाया जा सका।

बीजेपी इत्तेहाद को कामयाब बनाएँ ताकि हैदराबाद की तरक़्क़ी को जारी रखा जा सके। मर्कज़ी वज़ीर जेपी नड्डा ने इस मौके पर अपने ख़िताब के दौरान कहा कि शहरे हैदराबाद के बलदी चुनाव में तेलुगू देशम। बीजेपी इत्तेहाद की कामयाबी शहर की तरक़्क़ी की ज़मानत हो सकती है।

TOPPOPULARRECENT