जी एच्च एम सी चुनाव के लिए अनक़रीब आलामीया की इजराई

जी एच्च एम सी चुनाव के लिए अनक़रीब आलामीया की इजराई
Click for full image

हैदराबाद 04 जनवरी: ग्रेटर हैदराबाद मुन्सिपल कारपोरेशन (जी एच्च एम सी) के तीसरे आम चुनाव के लिए जो जनवरी 2016 में मुनाक़िद शुदणी हैं, तेलंगाना स्टेट इलेक्शन कमीशन बहुत जल्द आलामीया जारी करेगा।

कमीशन के सेक्रेटरी एम अशोक कुमार के दफ़्तर से जारी आलामीया में कहा गया है कि जी एच्च एम सी 70 लाख वोटर्स पर मुश्तमिल है जो तेलंगाना की मजमूई आबादी का एक तिहाई हिस्सा है। इस के हुदूद में रियासती हुकूमत के कई सनअती-ओ-तिजारती इदाराजात मौजूद हैं, और यहां से मर्कज़ और रियासती हुकूमत को 1,00,000 करोड़ रुपये की महसूल पर मबनी आमदनी हासिल होती है।

मुल्क भर के लाखों अफ़राद को रोज़गार हासिल है। जी एच्च एम सी का सालाना बजट 6300 करोड़ रुपये है। हैदराबाद बहुत जल्द एक हक़ीक़ी आलमी शहर में तबदील हो जाएगीगा और तरक़्क़ी-ओ-ख़ुशहाली में इज़ाफ़ा होगा और तर्ज़-ए-ज़िदंगी में ज़बरदस्त तबदीली रोनुमा होगी।

बशर्तिके जी एच्च एम सी को चलाने के लिए एक अहल-ओ-बासलाहीयत इदारे का इंतिख़ाब अमल में लाया जाये और सिर्फ चुनाव अमल में राय दहिंदों की सरगर्म शमूलीयत-ओ-हिस्सादारी ही एक ज़िम्मेदार और काबिले जवाबदेह शहरी हुकूमत के इंतिख़ाब को यक़ीनी बना सकती है। 9949774786

राय दहिंदों को रजिस्ट्रेशन की तेलंगाना इलेक्शन कमीशन के वेबसाइट tsec.gov.in और ceotelangana.nic.in पर तन्क़ीह की जा सकती है। अगर जी एच्च एम सी हुदूद के किसी अहम शहरी का नाम फ़हरिस्त में शामिल नहीं है तो उन वेबसाईट पर या शख़्सी तौर पर असेंबली इलेक्ट्रॉल रजिस्ट्रेशन ऑफीसरस से रुजू होते हुए दर्ज करवाया जा सकता है। आलामीया की इजराई की तारीख़ के मुताबिक़ फ़हरिस्तों में शामिल राय दहनदे ही राय दही के मुस्तहिक़ होंगे।

Top Stories