Thursday , May 24 2018

जी एस एल वी डी 5 राकेट दाग़ने का प्रोग्राम मंसूख़

श्रीहरीकोटा 20 अगस्त (सियासत डाट काम) हिंदुस्तानी इदारा बराए ख़लाई तहक़ीक़ (इसरो) ने अपने एक राकेट जी एस एल वी डी 5 को सतीश धवन ख़लाई मर्कज़ से दाग़ने का प्रोग्राम ईंधन के इख़राज के सबब मंसूख़ कर दिया है।

श्रीहरीकोटा 20 अगस्त (सियासत डाट काम)

हिंदुस्तानी इदारा बराए ख़लाई तहक़ीक़ (इसरो) ने अपने एक राकेट जी एस एल वी डी 5 को सतीश धवन ख़लाई मर्कज़ से दाग़ने का प्रोग्राम ईंधन के इख़राज के सबब मंसूख़ कर दिया है।

इसरो के सदर नशीन के. राधा कृष्णन ने यहां एक प्रेस कान्फ़्रेंस से ख़िताब करते हुए कहा कि जी एस एल वी डी 5 को ख़ला में छोड़ने का प्रोग्राम हम इस राकेट से ईंधन के इख़राज के सबब मंसूख़ कररहे हैं चुनांचे आज उस को दाग़ा नहीं जाएगा।

राधा कृष्णन ने कहा कि इस राकेट को पुर्जे़ जोड़ने के यूनिट को मुंतक़िल किया जाएगा जहां तफ़सीलात का जायज़ा लिया जाये गा और ईंधन के इख़राज की वजूहात का पता चलाया जाएगा। इस राकेट को दाग़ने के लिए मुक़र्ररा वक़्त से सिर्फ़ 75 मिनट क़बल प्रोग्राम मंसूख़ करने का फ़ैसला किया गया।

साईंसदानों में मायूसी की लहर
राकेट दाग़ने के प्रोग्राम की लम्हा आख़िर मंसूख़ी से इसरो के साईंसदानों में मायूसी की लहर दौड़ गई। इस राकेट को ख़ला में छोड़ने का यादगार मंज़र का नज़ारा करने के लिए इसरो के सैंकड़ों साईंसदाँ सतीश धवन ख़लाई मर्कज़ पर जमा हुए थे। देसी साख़ता कराईओजेंक राकेट को ख़ला में छोड़ने के लिए गुज़िश्ता रोज़ उलटी गिनती शुरू की गई थी।

TOPPOPULARRECENT