Monday , December 18 2017

जी ऐच एमसी स्टेन्डिग‌ कमेटी अरकान के लिए इंतिख़ाबात

हैदराबाद १० मई । ( सियासत न्यूज़ ) मजलिस बलदिया अज़ीम तर हैदराबाद के 15 असटानडनग कमेटी अरकान केलिए जी ऐच एमसी ने आलामीया जारी करदिया है । कमिशनर जी ऐच एमसी मिस्टर कृष्णा बाबू की दस्तख़त से जारी करदा आलामीया में इंतिख़ाबात की तफ़सील

हैदराबाद १० मई । ( सियासत न्यूज़ ) मजलिस बलदिया अज़ीम तर हैदराबाद के 15 असटानडनग कमेटी अरकान केलिए जी ऐच एमसी ने आलामीया जारी करदिया है । कमिशनर जी ऐच एमसी मिस्टर कृष्णा बाबू की दस्तख़त से जारी करदा आलामीया में इंतिख़ाबात की तफ़सील पेश की गई है ।

15 अराकीन असटानडनग कमेटी के लिए होने वाले इंतिख़ाबात केलिए राय दही 7 जून को सुबह 10 बजे ता 3 बजे के दरमयान होगी । इंतिख़ाबात में राय दही का इख़तियार रखने वाले नुमाइंदों की फ़हरिस्त राय दहिंदगान 14 मई को तैय्यार कर ली जाएगी और 16 मई को आलामीया की इजराई अमल में आएगी ।

पर्चा नामज़दगी के इदख़ाल के लिए 16 ता 25 मई 11 ता 3 बजे दिन ऐडीशनल कमिशनर इंतिख़ाबात के पास दाख़िल करवाए जा सकते हैं। काबिल-ए-क़बूल पर्चा नामज़दगी की फ़हरिस्त 26 मई को जारी की जाएगी ।

28 मई को कमिशनर की मौजूदगी में पर्चा जात की तन्क़ीह अमल में आएगी और 28 मई को ही शाम में क़तई फ़हरिस्त जारी करदी जाएगी । 31 मई को दॊपहर 3 बजे तक पर्चा नामज़दगी से दसतबरदारी इख़तियार करने का हक़ हासिल रहेगा।

इंतिख़ाबी मैदान में मौजूद उम्मीदवारों की क़तई फ़हरिस्त 31 मई की शाम जारी करदी जाएगी । राय दही की सूरत में मजलिस बलदिया अज़ीम तर हैदराबाद के सदर दफ़्तर वाक़्य टैंक बंड पर राय दही मुनाक़िद होगी और 7 जून को 3 बजे के बाद वोटों की गिनती के अमल का आग़ाज़ होगा ।

उसी दिन गिनती की तकमील के बाद नताइज जारी किए जाऐंगे । मजलिस बलदिया अज़ीम तर हैदराबाद में मौजूद मुंख़बा अवामी नुमाइंदे परउमीद हैं कि इस मर्तबा भी इत्तिफ़ाक़ राय से 15 स्टेन्डिग‌ कमेटी के अराकीन का इंतिख़ाब अमल में आएगा और राय दही की नौबत नहीं आएगी ।

बरसर-ए-इक़तिदार कांग्रेस और हलीफ़ मजलिस के इलावा किसी और जमात का उम्मीदवार पर्चा नामज़दगी दाख़िल करता है तो ऐसी सूरत में इंतिख़ाबात की सूरत-ए-हाल पैदा हो सकती है ।

TOPPOPULARRECENT