Friday , September 21 2018

जुनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ टेस्ट सीरीज़, ऑस्ट्रेलियाई टीम का ऐलान

सिडनी ( ए एफ़ पी ) क्रिकेट आस्ट्रेलिया (सी ई) ने जुनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ दो टेस्ट मुक़ाबलों की सीरीज़ के लिए 15 रुकनी सकवाड ( ग्रुप) का ऐलान कर दिया है और नौजवान फास्ट बालर पैट्रिक कमनज़ को टीम में शामिल कर लिया गया है।

सिडनी ( ए एफ़ पी ) क्रिकेट आस्ट्रेलिया (सी ई) ने जुनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ दो टेस्ट मुक़ाबलों की सीरीज़ के लिए 15 रुकनी सकवाड ( ग्रुप) का ऐलान कर दिया है और नौजवान फास्ट बालर पैट्रिक कमनज़ को टीम में शामिल कर लिया गया है।

चेयरमैन आफ़ स्लैकटर्ज़ एंड्रयू हिल्डिच ने कमनज़ को इंतिहाई पुरजोश असासा क़रार दिया है। 18 साला कमनज़ न्यू साऊथ वेल्ज़ की जानिब से सिर्फ तीन फर्सट क्लास मैच खेल कर 9 विकटें हासिल कर चुके हैं ताहम जुनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ टवंटी 20 सीरीज़ में उन्हों ने मुतास्सिर कुन कारकर्दगी का मुज़ाहरा किया है।

आस्ट्रेलिया के गुज़श्ता माह श्रीलंका के ख़िलाफ़ सीरीज़ में 1-0 से कामयाबी हासिल करने वाले टेस्ट सकवाड में वाहिद तबदीली जेम्ज़ पैटनस की सूरत में की गई है, उन की जगह कमनज़ को शामिल किया गया है, एंड्रयू हिल्डिच का कहना था कि कमनज़ अभी 18 साल के हैं और उन्हों ने साबित कर दिया है कि वो बैन-उल-अक़वामी सतह पर नुमायां कारकर्दगी की सलाहीयत रखते हैं।

हिल्डिच के बमूजब गुज़श्ता सीज़न के इख़तताम पर ज़ख़मी होने की वजह से पैट्रिक कमनज़ का दौरा श्रीलंका के लिए इंतिख़ाब नहीं हो सका था। अब वो मुकम्मल फिट है और हम समझते हैं कि इस अहम सीरीज़ में उन्हें टेस्ट सकवाड में शामिल किया जाये।

ऑस्ट्रेलियाई टीम जुनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ दो टेस्ट मैच खेलेगी पहला टेस्ट 9 नवंबर को कैप टाऊन और दूसरा 17 नवंबर को जोहांसबर्ग में शुरू होगा। हिल्डिच ने कहा कि हम ने एक अच्छे मतवान, तजुर्बाकार और नौजवान टेलैंट पर मुश्तमिल स्क्वाड का इंतिख़ाब किया है ।

उन्होंने मज़ीद कहा कि हमें जुनूबी अफ़्रीक़ा के बाद आस्ट्रेलिया में छः टेस्ट मुक़ाबले खेलने हैं इस लिए हम अपने फ़ासट बौलर को सख़्त शैडूल में इंतिहाई एहतियात से इस्तिमाल करना चाहते हैं।

हिल्डिच के बमूजब कैप टाऊन और जोहांसबर्ग में हमारे ख़्याल में मुख़्तलिफ़ हालात होंगी। हम ने जिस सकवाड का इंतिख़ाब किया है वो हर किस्म की सूरत-ए-हाल में ख़ुद को ढालने की सलाहीयत रखता है।

ऑस्ट्रेलियाई टीम उन खिलाड़ियों पर मुश्तमिल ही: कप्तान माईकल क्लार्क, शेन वाटसन (नायब कप्तान), माईकल बेअर , ट्रेंट कोप लैंड, पैट्रिक कमनज़, ब्रेड हेडन, रयान हैरिस, फ़ुल हगज़ , माईक हसी, मचल जोनसन, उसमान ख़्वाजा, नैथन लीवन, शान मार्श, रिकी पोंटिंग और पीटर सिडल पर मुश्तमिल है।

TOPPOPULARRECENT