Tuesday , December 12 2017

जुनूबी अफ़्रीक़ा ने टेस्ट सीरीज़ 1-0 से जीत ली

केन विलियम्सन की शानदार सेंचरी के बाइस न्यूज़ीलैंड जुनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ तीसरा टेस्ट ड्रा करने में कामयाब हो गया, ताहम मेहमान टीम ने 3 मैचों पर मुश्तमिल सीरीज़ 1-0 से अपने नाम कर ली। वेलिंगटन में खेले गए टेस्ट के पांचवें और आख़िरी द

केन विलियम्सन की शानदार सेंचरी के बाइस न्यूज़ीलैंड जुनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ तीसरा टेस्ट ड्रा करने में कामयाब हो गया, ताहम मेहमान टीम ने 3 मैचों पर मुश्तमिल सीरीज़ 1-0 से अपने नाम कर ली। वेलिंगटन में खेले गए टेस्ट के पांचवें और आख़िरी दिन जुनूबी अफ़्रीक़ा ने 189/3 रन पर इनिंग्स डिक्लेयर कर दी।

मेज़बान टीम को मैच जीतने के लिए 389 रन का हदफ़ मिला। केवी टीम की दूसरी इनिंग्स का आग़ाज़ भी मायूसकुन रहा और एक मौक़ा पर सिर्फ 83 रन पर इसके पाँच खिलाड़ी पवेलीयन वापस लौट चुके थे।

लेकिन दूसरी जानिब केन विलियम्सन की नाक़ाबिल-ए-शिकस्त 102 रन ने मैच जीतने की अफ़्रीक़ी उम्मीदों पर पानी फेर दिया और जब खेल ख़तम हुआ तो मेज़बान टीम ने 6 विकटों के नुक़्सान पर 200 रन बना लिए थे। मोर्कल को मैन आफ़ दी मैच क़रार दिया गया, उन्होंने शानदार बौलिंग का मुज़ाहरा करते हुए 6 विकटें हासिल कीं।

TOPPOPULARRECENT