Friday , December 15 2017

जुनूबी कश्मीर में सेलाब और दरयाए जहलुम में तुग़यानी

श्रीनगर: जुनूबी कश्मीर में गुज़िश्ता शब से मूसलाधार बारिश के बाइस नदियों और दरयाओ में तुग़यानी आ जाने की वजह से बेशतर मुक़ामात पानी में महसूर होगए हैं जबकि दरयाए जहलुम ख़तरा के निशान से ऊपर बह रहा है। महिकमा-ए-मौसीमीयत की जानिब से आइ

श्रीनगर: जुनूबी कश्मीर में गुज़िश्ता शब से मूसलाधार बारिश के बाइस नदियों और दरयाओ में तुग़यानी आ जाने की वजह से बेशतर मुक़ामात पानी में महसूर होगए हैं जबकि दरयाए जहलुम ख़तरा के निशान से ऊपर बह रहा है। महिकमा-ए-मौसीमीयत की जानिब से आइन्दा 48घंटों के दौरान मज़ीद बारिश की पेश क़ियासी के बाद अज़ला अनंतनाग और पुलवामा में सरकारी मिशनरी को चौकस कर दिया गया है ताकि किसी भी नागहानी सूरत-ए-हाल काफ़ी उल-फ़ौर मुक़ाबला किया जा सके।

ज़िला कुलगाम में वीशू नदी में शिगाफ़ पड़ जाने से कई मुक़ामात पानी में महसूर होगए हैं। अलावा अज़ीं दरयाए जहलुम और उस की मुआविन नदियों की सतह आब में मुसलसल इज़ाफ़ा होरहा है। जुनूबी कश्मीर के ज़िला पुलवामा में ज़ोरदार बारिश से सेलाब में मुतअद्दिद बरीजस और सड़कें बह गई हैं।

ज़िला कुलगाम के इलाक़ा चमगोनड में बाज़ ख़ानाबदोश ( बंजारे ) सेलाब के पानी में महसूर होगए हैं जबकि अज़ला अनंतनाग और पुलवामा के नशीबी इलाक़ों में मुक़ीम अवाम को महफ़ूज़ मुक़ामात पर मुंतक़िल कर दिया गया। दरीं असना जम्मू । श्रीनगर शाहराह पर ज़बरदस्त बारिश से चट्टानें और मिट्टी के तूदे खिसकने से ट्रैफ़िक में रुकावट पैदा होगई जिस के बाइस मुसाफ़िर यन को ज़बरदस्त मुश्किलात पेश आरही हैं। क़ौमी शाहराह पर बुलंद पहाड़ीयों से चट्टानें गिरने से मुसाफ़िरयन की जानों को ख़तरा लाहक़ होगया है जबकि वामसो और सेरी में 3गाड़ियां मिली के तोदों में फंस गईं जिस में फंसे हुए मुसाफ़िर यन बाल बाल बच निकलने में कामयाब होगए।

TOPPOPULARRECENT