Sunday , November 19 2017
Home / AP/Telangana / जुबली हिलस में ज़ेरे तामीर इमारत गिरने से, 2 लोग हलाक

जुबली हिलस में ज़ेरे तामीर इमारत गिरने से, 2 लोग हलाक

हैदराबाद 25 जुलाई: शहर के पाश इलाके जुबली हिलस में एक ज़र-ए-तामीर इमारत मुनहदिम होने से 2 लोग हलाक और तक़रीबन 10 लोग ज़ख़मी हो गए। मुतवफ़्फ़ी मज़दूरों की शेख़ और आनंद की हैसियत से शिनाख़्त करली गई है जिनकी उम्र 28 और 30 साल बताई गई है। बताया जाता है कि फ़िल्मनगर कल्चरल कलब के क़रीब ज़र-ए-तामीर इमारत अचानक गिर गई।

इत्तेला के साथ ही शहर में सनसनी फैल गई। मुक़ामी अवाम ने सरकारी मिशनरी के साथ तआवुन करके ज़ख़मीयों को बाहर निकाला और मलबा में फंसे लोगों को इमारत से निकालते हुए हॉस्पिटल मुंतक़िल किया गया। हादसे के बाद मेयर हैदराबाद बी राम मोहन और कमिशनर बलदिया पी जनार्धन रेड्डी के अलावा डिप्टी मेयर जाये हादसा पहूंच गए और राहत कारी के इक़दामात का जायज़ा लिया।

कमिशनर बलदिया ने इमारत के इन्हिदाम पर फ़ौरी तहक़ीक़ात का हुक्म दे दिया और ज़ोनल कमिशनर ने रियासती वज़ीर केटीआर को हिदायत पर बंजारा हिलस पुलिस स्टेशन में शिकायत दर्ज करवाई।

दूसरी तरफ़ बलदिया की क्लोज़ टीम ने इमारत से रेती, कंक्रीट और सीमेंट हासिल की जिसकी जांच की जाएगी। इस दौरान मेयर ने मुतवफ़्फ़ी लोगों को 2 लाख रुपये ऐक्स गरीशया का एलान किया और ज़ख़मीयों का कॉरपोरेट हॉस्पिटल में ईलाज जारी है।

TOPPOPULARRECENT