Thursday , December 14 2017

जुबली हिल्स और कोकटपल्ली के बारिश के मुतास्सिरीन में सियासत की इमदाद

हैदराबाद 25 सितम्बर : शहर में बारिश से मुतास्सिर इलाक़ा हलक़ा जात असैंबली को कट पली और जुबली हिलज़ से मुल्हिक़ा ग़नजान मुस्लिम आबादी वाले इलाक़ों अल्लाहपूर , सुलताननगर और बोराबंडा में इदारा सियासत की टीम ने इमदाद तक़सीम की। रोज़नामा सियासत और फै़जे आम ट्रस्ट की तरफ से परेशान हाल अवाम में राहत कारी ग़िज़ाई अजनास के किट्स तक़सीम किए गए।

एडिटर सियासत ज़ाहिद अली ख़ां की हिदायत पर न्यूज़ एडिटर सियासत आमिर अली ख़ां की निगरानी में इमदाद तक़सीम की गई और बोराबंडा इलाके का दौरा करते हुए अवाम से मुलाक़ात की और उन्हें सियासत की तरफ से भरपूर मदद का यकीन दिया।

तक़रीबन 1100 से ज़ाइद बारिश से मुतास्सिरा ख़ानदानों में दूध पाउडर, मिनरल वाटर , ब्रेड, मौज़ , बैकरी अश्याय , बन-ओ-शीरमाल के अलावा बच्चों के लिए बिस्किट और चॉकलेट पर मुश्तमिल ग़िज़ाई अजनास के किट्स तक़सीम किए गए और इन इलाक़ों में खाने का एहतेमाम भी किया जाएगा।

ज़ाहिद अली ने इमदाद की रवानगी से पहले इंतेज़ामात का जायज़ा लिया और हल्की बारिश के दौरान सामान को बोरा बंडा मुंतकली तक दफ़्तर सियासत के अहाते में ठहरे रहे और उन्होंने आमिर अली ख़ां को हिदायत देते हुए रवाना किया कि वो मुतास्सिरीन से मुलाक़ात करें और उन्हें भरोसा दिलाएँ कि इदारा सियासत उनके साथ है।

तेज़ बारिश से परेशान इलाक़ों सफ़दरनगर, और राजीव गांधीनगर फेस I और II के 1150 ख़ानदानों में सियासत रीलीफ़ तक़सीम की गई। आमिर अली ख़ां की इन इलाक़ों में आमद के साथ ही परेशान हाल अवाम अपने मसाइल पेश करने उमड पड़े और अपने मसाइल-ओ-परेशानीयों को सुनाने लगे। अवामी बेचैनी और तकालीफ़ को देखकर आमिर अली ख़ां ने सफ़दरनगर-ओ-दुसरे इलाक़ों के हर ग़रीब मकान तक रसाई की और तक़रीबन 4 घंटे इस इलाके में परेशान हाल अवाम के साथ गुज़ारे और मुसीबतज़दा अवाम को भरोसा दिलाया कि सियासत उनके साथ है और उनकी हर तरह से मुम्किना मदद की जाएगी । आमिर अली ख़ां ने कहा कि ग़रीब-ओ-परेशान हाल अवाम के हक़ में अपनी आवाज़ को बुलंद करते हुए सियासत अख़बार, हुकूमत पर दबाओ डालेगा।

 

TOPPOPULARRECENT