Friday , November 24 2017
Home / Crime / जुवे में जीत की ख़ुशी मौत में तबदील

जुवे में जीत की ख़ुशी मौत में तबदील

हैदराबाद 12 दिसंबर: जुवे में जीत और इस के बाद ख़ुशी एक शख़्स की मौत का सबब बन गई। जिसको साथीयों ने हलाक कर दिया। ये इन्किशाफ़ पुलिस तहक़ीक़ात के दौरान सामने आया। जहां पुलिस राजिंदरनगर मुहम्मद फ़ारूक़ के क़त्ल केस की तहक़ीक़ात कर रही थी।

याद रहे कि 7 दिसंबर के दिन 40 साला मुहम्मद फ़ारूक़ को बेरहमाना अंदाज़ में क़त्ल कर दिया गया था, राजिंदरनगर पुलिस ने इस क़त्ल केस में शामिल दो अफ़राद 32 साला सय्यद सईद साकिन जलाल बाबानगर और 25 साला सय्यद इस्माईल को गिरफ़्तार कर लिया।

दोनों ही क़ातिल आपस में रिश्तेदार बताए गए हैं जो फ़ारूक़ के भी अच्छे दोस्त थे। फ़ारूक़ जो तालाबकट्टा इलाके का साकिन था , पेशे से आटो ड्राईवर बताया गया है। फ़ारूक़ अक्सर राजिंदरनगर इलाके में आया करता था। पुलिस ने 7 दिसंबर के दिन पिलर नंबर 169 अप्परपल्ली इलाके से फ़ारूक़ की लाश को बरामद कर लिया था और तहक़ीक़ात के दौरान सय्यद सईद जो पेशे से दूध का कारोबारी है के अलावा 25 साला सय्यद इस्माईल के मुलाज़िम को गिरफ़्तार कर लिया।

पुलिस ने बताया कि इन दोनों ने पुलिस के रूबरू अपने जुर्म को क़बूल किया है कि जिस दिन क़त्ल का वाक़िया पेश आया उस दिन मक़्तूल और क़ातिलों के अलावा दुसरे अफ़राद भी मौजूद थे कि मए नोशी के बाद जुवे में मसरूफ़ हो गए। जुवे में फ़ारूक़ ने बाज़ी मारी और क़ातिलों की दिल-आज़ारी की जिससे दिलबर्दाशता हो कर इन दोनों ने क़त्ल कर दिया। पुलिस ने उन्हें गिरफ़्तार कर लिया।

TOPPOPULARRECENT