Tuesday , December 12 2017

जूनियर डाक्टरों की हड़ताल ख़त्म

हैदराबाद में जूनियर डॉक्टर्स ने तेलंगाना हुकूमत के यकीन पर अपनी हड़ताल को ख़त्म कर दिया। रियासती हुकूमत ने दवाख़ानों के अहाते में बेहतर सेक्यूरिटी की फ़राहमी के अलावा जूनियर डाक्टरों के दुसरे तमाम मुतालिबात पर संजीदगी के साथ कार

हैदराबाद में जूनियर डॉक्टर्स ने तेलंगाना हुकूमत के यकीन पर अपनी हड़ताल को ख़त्म कर दिया। रियासती हुकूमत ने दवाख़ानों के अहाते में बेहतर सेक्यूरिटी की फ़राहमी के अलावा जूनियर डाक्टरों के दुसरे तमाम मुतालिबात पर संजीदगी के साथ कार्रवाई करने का यकीन दिया है।

रियासती वज़ीर-ए-दाख़िला एन नरसिम्हा रेड्डी और वज़ीर-ए-सेहत टी राजिया ने हड़ताली जूनियर डाक्टरों से बातचीत की जिस के बाद उन्हों ( डाक्टरों ) ने अपनी हड़ताल ख़त्म करने के फ़ैसला का एलान किया जो तीन दिन पहले एक सरकारी हॉस्पिटल में चंद फ़ज़ीशीनस पर हमले के बाद शुरू की गई थी।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर टी राजिया ने कहा कि चंद हमला आवर पहले ही गिरफ़्तार किए जा चुके हैं और डाक्टरों के मुतालिबे के मुताबिक़ दवाख़ानों में सी सी टी वी लगाए जाऐंगे। नरसिम्हा रेड्डी ने जूनियर डॉक्टर्स को यकीन दिया कि हुकूमत तमाम मेडिकल प्रैक्टिशनर्स को मुकम्मिल तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम करेगी।

TOPPOPULARRECENT