Friday , November 24 2017
Home / Delhi News / जेएनयू तनाज़े पर मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला का इंतिबाह

जेएनयू तनाज़े पर मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला का इंतिबाह

नई दिल्ली: मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला राजनाथ सिंह ने एक सख़्त-गीर बयान में ख़बरदार किया है कि जवाहर लाल नहरू यूनीवर्सिटी कैम्पस में जिन अफ़राद ने मुख़ालिफ़ हिंद नारे बुलंद किए हैं उनके ख़िलाफ़ सख़्त कार्य‌वाई की जाएगी और बताया कि इस तरह के सरगर्मीयों को हरगिज़ बर्दाश्त नहीं किया जाएगा।

उन्होंने मीडिया से बातचीत करते हुए कहा कि अगर कोई भी मुख़ालिफ़ हिंद नारे बुलंद और क़ौमी यकजहती और सालमियत पर सवाल उठाएगा उन्हें बख़्शा नहीं जाएगा और उनके ख़िलाफ़ सख़्त कार्य‌वाई की जाएगी। वज़ीर-ए-दाख़िला ने दिल्ली पुलिस को हिदायत दी कि जवाहर लाल नहरू यूनीवर्सिटी कैम्पस में जिन लोगों ने हिंद मुख़ालिफ़ नारे बुलंद किए हैं उनके ख़िलाफ़ सख़्त कार्य‌वाई की जाये।

तलबा के एक ग्रुप ने अफ़ज़ल गुरु जिन्हें पार्लीयमेंट पर हमला के इल्ज़ाम में फांसी की सज़ा दी गई थी की बरसी के मौक़े पर जेएनयू कैम्पस हुकूमत और मुल्क के ख़िलाफ़ नारेबाज़ी की थी। एबीवीपी की शिकायत पर यूनीवर्सिटी इंतेज़ामिया ने बरसी के प्रोग्राम की इजाज़त मंसूख़ कर दी थी उसके बावजूद बाज़ तलबा ने ये प्रोग्राम मुनाक़िद किया था। दिल्ली पुलिस ने कल बीजेपी रुकन पार्लीयमेंट महेश गिरी और एबीवीपी की शिकायत पर वतन से ग़द्दारी का केस दर्ज कर लिया है।

TOPPOPULARRECENT