Thursday , December 14 2017

जेडीमेटला में धमाका दो बच्चे ज़ख़मी

हैदराबाद 02 मार्च: दिलसुखनगर बम धमाकों के बाद रियासत भर में पुलिस की सख़्त चौकसी जारी है । इस चौकसी के बावजूद शहर के नवाही इलाके में एक धमाका हुआ और दो कमसिन बच्चे इस में ज़ख़मी होगए ।

हैदराबाद 02 मार्च: दिलसुखनगर बम धमाकों के बाद रियासत भर में पुलिस की सख़्त चौकसी जारी है । इस चौकसी के बावजूद शहर के नवाही इलाके में एक धमाका हुआ और दो कमसिन बच्चे इस में ज़ख़मी होगए ।

बताया जाता है कि जेडीमेटला के इलाके में एक कचरे की कुंडी में धमाका पेश आया जिस में दो कमसिन ज़ख़मी होगए जो कचरा चुनते थे । इस वाक़िये के बाद पुलिस ने इलाके को अमलन अपने मुहासिरा में ले लिया और जामि तलाश के बाद चैन की सांस ली । ज़राए के मुताबिक़ इबतिदाई तहकीकात के बाद बताया जाता है कि कचरा दान में मौजूदा टिफिन बॉक्स की वजह से ये धमाका पेश आया ।

ताहम इस बात की पुलिस ज़राए ने तौसीक़ नहीं की । दोनों ज़ख़्मियों को मुक़ामी हॉस्पिटल मुंतक़िल करदिया गया है जहां उनका ईलाज जारी है जबके बुरा अज़म एशिया के सब से बड़े बस इस्टेशन एम जी बी एस में धमाको माद्दा दस्तयाब करलिया गया । इस वाक़िये से ना सिर्फ़ एम जी बी एस की सेक्यूरिटी बल्के पुलिस एजंसियों की चौकसी की क़लई खोली गई । जो शहर के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर इन दिनों झुंड की शक्ल में दिखाई दे रहे हैं ।

धमाकों एशिया में 10 एलेक्ट्रॉनिक डेटोनेटर्स को ज़बत करलिया गया । बताया जाता है कि इमलीबन बस डिपो में मसाफ़रेन के दाख़िला की जगह मौजूदा गांधी मुजस्समा के रूबरू मौजूदा पार्क में पाई गईं । ये एशिया सफ़ाई अमला के हाथ लगीं जिस को फ़ौरी वेजलनस आर टी सी ने पुलिस के हवाले कर दिया और पुलिस ने इमलीबन बस इस्टेशन की तलाशी लेते हुए चौकसी में इज़ाफ़ा करदिया है।

इस ख़सूस में आर टी सी के नायब सदर नशीन एम डी अबदुलक़यूम ख़ान ने अपने बयान में अमला की सताइश की और बताया कि महिकमा के दाख़िली इंतेज़ामात और बस डपोज़ स्टेशनों और बड़े बस स्टेशनों में चौकस रहने के अमला को अहकामात जारी करदिए गए हैं और अपने काम के अलावा मुश्तबा अशिया और अफ़राद पर नज़र रखते हुए फ़ौरी चौकसी इख़तियार करने हिदायत जारी करदी गई है ।

इन्सपैक्टर ( क्राईम ) अफ़ज़ल गंज मिस्टर सुदर्शन ने बताया कि इमलीबन बस इस्टेशन के पार्क से 10 एलेक्ट्रॉनिक डेटोनेटर्स को दस्तयाब करलिया गया है और पुलिस मसरूफ़ तहकीकात है ।

TOPPOPULARRECENT