Friday , May 25 2018

जेल में जागीर कौर के साथ वे आई पी बरताव, एल सी डी फ़राहम

अपनी ही बेटी के अग़वा केस के सिलसिला में कपूरथला की जेल में महरूस बीबी जागीर कौर को एक अलसी डी टी वी फ़राहम करने के बिशमोल वी आई पी सहूलतें देने से मुताल्लिक़ रिपोर्टस के दरमयान पंजाब की जेलों के आला ओहदेदार ने इस वाक़्या की तहक़ीक़ात

अपनी ही बेटी के अग़वा केस के सिलसिला में कपूरथला की जेल में महरूस बीबी जागीर कौर को एक अलसी डी टी वी फ़राहम करने के बिशमोल वी आई पी सहूलतें देने से मुताल्लिक़ रिपोर्टस के दरमयान पंजाब की जेलों के आला ओहदेदार ने इस वाक़्या की तहक़ीक़ात का हुक्म दिया है ।

पंजाब के डी जी पी ( महाबस ) शशी कांत ने ये भी ज़ोर दे कर कहा है कि इस केस में क़वाइद को मल्हूज़ रखा जाएगा । उन्होंने कहा कि मैंने तहक़ीक़ात का हुक्म दिया है और इस तहक़ीक़ात के लिए एक आई जी मर्तबा के ओहदेदार को भी मुक़र्रर किया है । वो जेल का दौरा करेंगे और बीबी जागीर कौर के साथ वी आई पी बरताव की तमाम रिपोर्टस का जायज़ा लेंगे ।

उन्होंने कहा कि मैं जेल में किसी से भी किसी किस्म की लापरवाही को बर्दाश्त नहीं करूंगा । जेल के क़वाइद पर सख़्ती से अमल किया जाएगा । शशी कांत ने मज़ीद कहा कि उन्होंने कपूरथला जेल सुप्रीटेंडेंट एस पी खन्ना को भी एक मकतूब लिखा है और उन्हें क़वाइद पर सख़्ती से अमल करने की हिदायत दी है ।

उन्होंने कहा कि मेरी एक स्त्री हिदायत के मुताबिक़ उन्होंने क़वाइद पर अमल पैरां होना ज़रूरी है । मैं कपूरथला जेल का मुआइना करने के लिए एक टीम भी रवाना कर रहा हूँ । उन्होंने जेल सुप्रीटेंडेंट से कहा कि किसी भी सूरत में क़वाइद पर अमल किया जाए । शशी कांत से कल जेल में नसब कर्दा 32 इंच वाले एल सी डी टी वी और डी टी एच डिश एंटीना नसब करने से मुताल्लिक़ रिपोर्टस पर तब्सिरा करने के लिए कहा गया तो उन्होंने कहा कि मैंने खन्ना की रिपोर्ट का पता चलाया और जेल सुप्रीटेंडेंट ने इन से कहा कि इन अशीया को इस कामप्लेक्स के अंदर नहीं लाया गया जहां क़ैदीयों को रखा गया है ।

जेल सुप्रीटेंडेंट ने कहा है कि जेल कामपलेक़्स के अंदर रिहायशी कामपलेक्स में रहने वाले किसी एक शख़्स ने टी वी ख़रीदा होगा ।जेल की ज़ेली गेट को मुशतर्का तौर पर इस्तेमाल किया जाता है । जेल सुप्रीटेंडेंट और डिप्टी सुप्रीटेंडेंट के इलावा डॉक्टर्स और दीगर अमला इस कामपलेक्स में वाक़्य रेसीडेनशीयल क्वार्टर्स में रहते हैं । जब उन की तवज्जा मीडीया रिपोर्टस की जानिब मबज़ूल करवाई गई कि बीबी जागीर कौर से मुलाक़ात करने के लिए अवाम की बड़ी तादाद जेल पहूंच रही है तो उन्होंने कहा कि जेल क़वाइद के मुताबिक़ दोस्त अहबाब-ओ-रिश्तेदार उन से मुलाक़ात कर सकते हैं।

जेल आने वालों की तादाद की कोई हद नहीं है ।जागीर कौर को गुज़शता हफ़्ता 12 साल क़ब्ल उन की नौजवान दुख्तर हरप्रीत के ज़बरदस्ती इसक़ात-ए-हमल और अग़वा में साज़िश रचाने और उन की पुरासरार मौत के सिलसिला में सी बी आई की अदालत ने उन्हें 5 साल की क़ैद की सज़ा दी है।

जागीर कौर सर्वम्नी अकाली दल की रुकन असेंबली है । वो काबीनी वज़ीर भी रह चुकी हैं । उन्होंने इस मुक़द्दमा के बाद इस्तीफ़ा दिया था ।

TOPPOPULARRECENT