Tuesday , December 19 2017

जेल में मुक़य्यद अब्बू सालिम के साथ शादी

मुंबई: एक 26 साला ख़ातून ने ख़ुसूसी टाडा अदालत से रुजू हो कर गैंगस्टर अब्बू सालिम के साथ शादी की इजाज़त तलब की है जो कि 1993 में मुंबई सिलसिला वार बम धमाकों केस में इन दिनों जेल में मुक़य्यद है। इस ख़ातून ने टाडा अदालत में एक अर्ज़ी दाख़िल कर

मुंबई: एक 26 साला ख़ातून ने ख़ुसूसी टाडा अदालत से रुजू हो कर गैंगस्टर अब्बू सालिम के साथ शादी की इजाज़त तलब की है जो कि 1993 में मुंबई सिलसिला वार बम धमाकों केस में इन दिनों जेल में मुक़य्यद है। इस ख़ातून ने टाडा अदालत में एक अर्ज़ी दाख़िल करते हुए सालिम के साथ शादी की इजाज़त के लिये इस्तिदा की है।

ख़ातून की वकील फ़रहाना शाह ने ये इत्तेला दी है और बताया कि मुंबई शहर के एक अख़बार में ये ख़बर शाय होने पर कि एक ख़ातून ने अब्बू सालिम से शादी करली है। पुलिस ने इस ख़बर की तसदीक़ के लिये छानबीन की है और कई लोगों को अब्बू सालिम के साथ इस ख़ातून की तसावीर बताते हुए शादी के बारे में दरयाफ़त किया है।

ख़ातून ने बताया कि अभी शादी अंजाम नहीं पाई है। ताहम पुलिस की तहकीकात के बाद इस ख़ातून ने अब्बू सालिम से शादी का फैसला किया है। गुज़िशता साल सितंबर में सी बी आई ने टाडा अदालत को बताया है कि अब्बू सालिम के साथ जिस ख़ातून की तस्वीर शाय की गई है। इस में हेराफेरी की गई है।

टाडा अदालत ने एक मुक़ामी अख़बार में ये ख़बर शाय होने पर कि अब्बू सालिम ने ट्रेन में सफ़र के दौरान टेलीफोन पर एक ख़ातून से अजाब-ओ-क़बूल करलिया। जिसे एक मुक़द्दमे की समाअत के लिये लखनऊ मुंतक़िल किया जा रहा था। अब्बू सालिम ने भी शादी की ख़बर को बे बुनियाद और झूटी क़रार दिया है।

TOPPOPULARRECENT