Friday , December 15 2017

जे डी यू ग़ैर बी जे पी पार्टीयों के इत्तेहाद की ख़ाहां

नई दिल्ली: बिहार इंतेख़ाबात में अज़ीम इत्तेहाद की शानदार कामयाबी से बुलंद हौसला जे डी (यू) ने नरेंद्र मोदी हुकूमत के ख़िलाफ़ तमाम अपोज़ीशन पार्टीयों से इत्तेहाद की अपील करते हुए कहा कि रियासती इंतेख़ाबात ग़ैर बी जे पी सियासत के मुल्क में नए दौर के आग़ाज़ के नक़ीब हैं।

बिहार जे डी (यू) के सदर बशसट नारायण सिंह ने कहा कि नीतीश कुमार को चीफ़ मिनिस्ट्री का उम्मीदवार बना कर पेश किया गया जबकि क़ौमी सतह पर वो मोदी के मुतबादिल हैं। मुल्क को एक बेहतर वज़ीर-ए-आज़म की ज़रूरत है। बिहार में ये एक शख़्सी मुक़ाबला था और साबित हो गया कि नीतीश कुमार मोदी के ख़िलाफ़ क़ौमी महाज़ की भी क़ियादत कर सकते हैं।

उन्होंने ये भी कहा है कि उस का फ़ैसला करना तमाम सियासी पार्टीयों का काम है। उनकी क़ियादत एसा महाज़ क़ायम कर सकती है। नीतीश कुमार में इस की क़ाबिलीयत है और वो ऐसा कर सकते हैं। बिहार की मिसाल देते हुए उन्होंने कहा कि तमाम सियासी पार्टीयों को एक अक़ल्लतरीन मुशतर्का प्रोग्राम पर मुत्तफ़िक़ होजाना चाहिए ताकि पार्लियामेंट में वोट हासिल कर सकें। अगर बी जे पी का एजंडा फ़िर्ख़‌परस्त है तो ये मुल्क के लिए कोई अच्छी बात नहीं है।

ये इस बात का इशारा है कि बिहार में एक अच्छा क़दम उठाया गया है जिस पर तमाम इलाक़ाई पार्टीयां बहुत ख़ुश हैं। वो एक प्रेस कान्फ़्रेंस से ख़िताब कर रहे थे। उन्होंने कहा कि गैरकांग्रेसी सियासत की तरह ग़ैर बी जे पी सियासत का आग़ाज़ बिहार से हुआ है । इस रियासत में इन तमाम बातों को ग़लत साबित कर दिया कि मोदी एक करिश्माती शख़्सियत हैं। अब उनका दोहरा चेहरा साफ़ नज़र आरहा है।

TOPPOPULARRECENT