Tuesday , December 12 2017

जे डी क़तल: ख़ातून क्राईम रिपोर्टर जगना वोरा पर साज़िश का इल्ज़ाम

मुंबई, ०२ दिसम्बर:(एजैंसीज़) सीनीयर क्राईम रिपोर्टर जगना वोरा जिन्हें मुंबई के अंग्रेज़ी शाम नामे मिडडे के सहाफ़ी जे डी के क़तल सिलसिला में गिरफ़्तार किया गया था, को महाराष्ट्रा कंट्रोल आफ़ आरगनाइज़ड क्राईम ऐक्ट (MCOCA) की अदालत में पेश किय

मुंबई, ०२ दिसम्बर:(एजैंसीज़) सीनीयर क्राईम रिपोर्टर जगना वोरा जिन्हें मुंबई के अंग्रेज़ी शाम नामे मिडडे के सहाफ़ी जे डी के क़तल सिलसिला में गिरफ़्तार किया गया था, को महाराष्ट्रा कंट्रोल आफ़ आरगनाइज़ड क्राईम ऐक्ट (MCOCA) की अदालत में पेश किया जाएगा।

जगना को गुज़शता हफ़्ता मुंबई की क्राईम ब्रांच ने गिरफ़्तार किया था और उन की तहवील का आज आख़िरी दिन था । वोरा को ताअज़ीरात-ए-हिंद की मुख़्तलिफ़ दफ़आत के तहत गिरफ़्तार किया गया है, जिस में दफ़ा 302 (क़तल) और दफ़ा 120(B) (साज़िश) भी शामिल हैं।

एशीयन एज्ज से वाबस्ता जगना के अंडरवर्ल्ड डॉन छोटा राजन से क़रीबी रवाबित बताए गए हैं और ये तवक़्क़ो की जा रही है कि जगना से मज़ीद पूछगिछ के लिए उन की तहवील में तौसीअ की जा सकती है। वोरा को जे डी के क़तल की साज़िश रचने और इस पर अमल आवरी केलिए तआवुन की पादाश में गिरफ़्तार किया गया था। जारीया साल यक्म जून को क़तल किए गए सहाफ़ी जे डी के मुआमला में गिरफ़्तार होने वालों में जगना का नंबर ग्यारहवां है।

दूसरी तरफ़ मुंबई पुलिस का भी ये इस्तिदलाल है कि जे डी के क़तल में जगना ने अहम रोल अदा किया है क्योंकि जे डे की गाड़ी का नंबर और पवाई में इस के रिहायशी मकान का पता भी जगना ने ही छोटा राजन गैंग को बताया था।

एशीयन एज्ज में अपनी ख़िदमात अंजाम देने से क़बल जगना ने 2005 ता 2007 मुंबई के एक और अंग्रेज़ी शामनामे मुंबई मीरर में काम किया था और मुम्किना तो रपर जगना की मुलाक़ात जय डे से इसी मुलाज़मत के दौरान हुई थी।

जे डी को जिन शाटरस ने क़तल किया था इन का ताल्लुक़ छोटा राजन गैंग से था। अब तक जय डे क़तल में गिरफ़्तार किए गए मुल्ज़िमीन के नाम इस तरह हैं। रवही थनगीन जोज़िफ उर्फ़ सतीश कालिया, अभीजीत शनडे , अरूण डर की, सचिन गायकवाड़, अनील वाघमोडी, नीलेश शीनडगे , मंगेश उगा विन्नी, विनोद इसराती पालसन जोज़िफ और दीपक ससोडया ।

इस तरह एक ख़ातून क्राईम रिपोर्टर के ख़ुद अपने ही अहम पेशा क्राईम रिपोर्टर के क़तल में मुलव्वस होने पर मीडीया अनगशत बदनिदां है।

TOPPOPULARRECENT