Wednesday , December 13 2017

जे पी सी का इजलास मुल्तवी

नई दिल्ली 26 अप्रैल (पी टी आई) सदर नशीन मुशतर्का पारलीमानी कमेटी जिन्होंने वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह को बेक़सूर क़रार दिया है, तन्क़ीद का निशाना बनाने के अप्पोज़ीशन के मंसूबों के दौरान मुशतर्का पारलीमानी कमेटी का इजलास जो 2G अस्क़ाम के बा

नई दिल्ली 26 अप्रैल (पी टी आई) सदर नशीन मुशतर्का पारलीमानी कमेटी जिन्होंने वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह को बेक़सूर क़रार दिया है, तन्क़ीद का निशाना बनाने के अप्पोज़ीशन के मंसूबों के दौरान मुशतर्का पारलीमानी कमेटी का इजलास जो 2G अस्क़ाम के बारे में कमेटी की रिपोर्ट पर ग़ौर करने के लिए मुक़र्रर था, मुल्तवी कर दिया गया और आइन्दा इजलास की तारीख़ बादअज़ां मुक़र्रर करने का ऐलान किया गया। सदर नशीन चाकू ने कहा कि आइन्दा इजलास आइन्दा हफ़्ते मुम्किन होसकता है।

दरीं असना मर्कज़ी वज़ीर बराए पारलीमानी उमोर कमल नाथ ने कहा कि अप्पोज़ीशन पार्टीयों का सदर नशीन जे पी सी पी सी चाकू पर तन्क़ीद करने का मंसूबा ठीक नहीं है। उन्होंने यक़ीन ज़ाहिर किया कि जे पी सी के अरकान पार्टी दुरुस्त फ़ैसला करेंगे। उन्होंने कहा कि समाजवादी पार्टी और बहुजन समाज पार्टी के जे पी सी के अरकान चाकू की तैय्यार करदा रिपोर्ट की ताईद करने का इमकान है।

TOPPOPULARRECENT