Friday , June 22 2018

जे पी सी रिपोर्ट मसले को उठाना गैरजरूरी: तीवारी

चंदीगढ़: 2G स्पेक्टरम घोटाला होने वाले जे पी सी की ड्राफ़्ट रिपोर्ट पर बी जे पी की तरफ़ से निशाना साधे जाने के दरमियान मर्कज़ी वज़ीर मनीष तीवारी ने हफ़्ते को कहा कि पार्टी ग़ैर ज़रूरी तौर पर ये मसला उठा रही है क्योंकि रिपोर्ट के पार्लीमै

चंदीगढ़: 2G स्पेक्टरम घोटाला होने वाले जे पी सी की ड्राफ़्ट रिपोर्ट पर बी जे पी की तरफ़ से निशाना साधे जाने के दरमियान मर्कज़ी वज़ीर मनीष तीवारी ने हफ़्ते को कहा कि पार्टी ग़ैर ज़रूरी तौर पर ये मसला उठा रही है क्योंकि रिपोर्ट के पार्लीमैंट में पेश होने पर इस पर बेहस की जा सकती है।

तीवारी ने यहां नामा निगारों से कहा, जे पी सी की ड्राफ़्ट रिपोर्ट अरकान को भेज दी गई है। अब जे पी सी के इजलास होगा और अराकीन इस इजलास में अपने ख़्यालात रख सकते हैं। इस के बाद रिपोर्ट क़बूल की जाएगी और उसे पार्लीमैंट में पेश किया जाएगा. जब रिपोर्ट पार्लीमैंट में आ जाएगी तो हम इस पर बेहस कर सकते हैं।

इत्तिलाआत-ओ-नशरियात के वज़ीर ने ड्राफ़्ट रिपोर्ट का दिफ़ा करते हुए कहा कि ये रिपोर्ट जे पी सी सैक्रेटरीएट ने तैय्यार की है।

लुधियाना से लोक सभा रुकन तीवारी ने कहा कि, जो लोग जे पी सी मुसव्वदा रिपोर्ट को मुस्तर्द कर रहे हैं या ग़ैर ज़रूरी तबसरा कर रहे हैं, वो शायद भूल गए हैं कि मुरली मनोहर जोशी की क़ियादत वाली पब्लिक एकाऊंटस कमेटी की रिपोर्ट भी इस के सैक्रेटरीएट ने तैय्यार की थी । इसी तरह ये रिवायत रही है कि जे पी सी सैक्रेटरीएट की तरफ़ से रिपोर्ट तैय्यार की जाती है और अराकीन को भेजी जाती है।

दिल्ली में पाँच साल की बच्ची के साथ वहशयाना तरीक़े से इस्मतरेज़ी के वाक़िये पर तीवारी ने कहा कि ये वाक़िया काफ़ी अफ़सोसनाक है। उन्होंने ऐसे जराइम पर रोक के लिए पुलिस में इस्लाहात की वकालत की।
उन्होंने कहा कि हुकूमत ने इस्मतरेज़ी के ख़िलाफ़-ए-क़ानून को सख़्त बनाया है लेकिन ज़रूरत पुलिस में इस्लाहात की सिम्त में काम करने की है। चूँकि पुलिस इस्लाहात रियास्तों के दायरा इख़तियार में आता है, मर्कज़ और रियास्तों को मरबूत तरीक़े से मिल कर पुलिस को बेहतर बनाने की सिम्त में काम करना चाहीए। तीवारी ने कहा कि मर्दाना समाज की ज़हनीयत में तबदीली की भी ज़रूरत है।

कांग्रेस नायाब सदर राहुल गांधी पंजाब के दौरे के बारे में तीवारी ने कहा कि उनके सफ़र से रियासत में पार्टी मज़बूत होगी और पार्टी कारकुनों का हौसला बढ़ेगा।

TOPPOPULARRECENT