Monday , January 22 2018

जोकोविच और नडाल की मोंटी कार्लो मास्टर्स में पेशक़दमी

मोनाको 19 अप्रैल : 8 मर्तबा के चम्पिय‌न राफ़ल नडाल ने मोंटी कार्लो मास्टर्स में अपने नाक़ाबिल-ए-तसख़ीर मौक़िफ़ को 43 मुक़ाबलों तक पहुंचा दिया है जबकि आलमी नंबर एक सरबियाई टेनिस स्टार नवाक़ जोकोविच ज़ख़मी टुख़ने के बावजूद कामयाबी हासिल की।

नडाल ने मारीनको माटोसीवक को रास्त सीटों में 6-1,6-2 से शिकस्त दी जबकि जोकोविच को कामयाबी के लिए दो घंटे 15 मिनट की सख़्त जद्द-ओ-जहद करनी पड़ी ताहम उन्होंने मिख़ेल यूज़नी को 4-6 , 6-1 , 6-4 से शिकस्त दी। 17 अप्रैल को अमेरीका के ख़िलाफ़ डेविस कप के दौरान जोकोविच अपना टुख़ना ज़ख़मी कर बैठे थे और रवां टूर्नामेंट में उनकी शिरकत ग़ैर यक़ीनी थी लेकिन पहले मरहला के मुक़ाबला में कामयाबी के बाद इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए जोकोविच ने कहा कि आज मेरा सख़्त इमतिहान था।

ताहम ज़ख़मी टुख़ने के बावजूद मैंने मुक़ाबले में शिरकत और कामयाबी हासिल की जोकि इतमीनान बख़श है। जोकोविच जिन्हें गुजिश्ता साल‌ खेले गए टूर्नामेंट के ख़िताबी मुक़ाबले में नडाल के ख़िलाफ़ शिकस्त हुई थी, तीसरे राउंड में जोकोविच का मुक़ाबला जान मोनाको से होगा जबकि नडाल के हरीफ़ जर्मनी के फ़लिप को लैसरीबर होंगे।

कामयाबी हासिल करने वाले दीगर खिलाड़ियों में टॉमस बर्डिक, मारन सेलक , स्टानसलस वाओ रेणुका , जा रज्जन मेल्ज़र और फ़्लोर यान मेयर शामिल हैं।

TOPPOPULARRECENT