Friday , June 22 2018

जोकोविच शारा पोवा की अस्ट्रेलियन ओपन में पेशकदमी

मैलबोर्न । 14 जनवरी दिफ़ाई चम्पिय‌न और आलमी नंबर एक नवाक़ जोकोविच और रूसी टेनिस स्टार मारीया शारा पोवा ने ऑस्ट्रेलियन ओपन 2013 का कामयाब आग़ाज़ किया है जैसा कि दोनों खिलाड़ियों ने अपने पहले मरहला के मुक़ाबलों में रास्त सीटों में कामयाबी हासिल करली है।

जोकोविच ने अपने तीसरे ऑस्ट्रेलियन ओपन ख़िताब की मुहिम का आग़ाज़ फ़्रांस के पाल हेनरी माथेव के ख़िलाफ़ 6-2 , 6-4 , 7-5 की कामयाबी के साथ किया। 25 साला सरबीयाई खिलाड़ी मुतवातिर तीसरी मर्तबा ऑस्ट्रेलियन ओपन ख़िताब हासिल करते हुए तारीख़ के एसे पहले टेनिस खिलाड़ी होने का एज़ाज़ हासिल करने की सिम्त गामज़न है,

जिस ने ऑस्ट्रेलियन ओपन की हैट ट्रक की हो। दूसरे मरहला के मुक़ाबले में जोकोविच का सामना अमरीकी टेनिस स्टार रयान हरीसन से होगा जिन्हों ने कोलंबिया के सीनटीगो गेरा लड्डू के ख़िलाफ़ नाक़िस शुरूआत के बावजूद 2-6 , 6- 4 , 7-5 , 6-4 की कामयाबी हासिल की है।

ख़ातून ज़मुरा के मुक़ाबलों में साबिक़ चम्पिय‌न मारीया शारा पोवा ने हमवतन ओल्गा पोचोपोवा के ख़िलाफ़ इंतिहाई शानदार 6-0 , 6-0 की कामयाबी हासिल की। गर्दन में तकलीफ़ के बाइस शारा पोवा ने ऑस्ट्रेलियन ओपन से पहले खेलने जाने वाले वार्म अप मुक़ाबले में शिरकत नहीं की थी । ताहम आज उन्होंने सीज़न के पहले ग्रांड सलाम का शानदार शुरू करते हुए 55 मिनटों में कामयाबी हासिल करली।

TOPPOPULARRECENT