Tuesday , December 12 2017

जोकोविच सोंगा और फेरर तीसरे राउंड में दाख़िल

मैलबोर्न, २० जनवरी ( ए पी ) आलमी नंबर एक और दिफ़ाई चैम्पियन नवाक़ जोकोविच ने ऑस्ट्रेलियन ओपन के दूसरे राउ‍ंड के मुक़ाबला में कोलंबिया के खिलाड़ी सैंटी गो गेरा लड्डू को रास्त सेटों में 6-3 6-2 6-1 की कामयाबी हासिल करते हुए ऑस्ट्रेलियन ओपन के

मैलबोर्न, २० जनवरी ( ए पी ) आलमी नंबर एक और दिफ़ाई चैम्पियन नवाक़ जोकोविच ने ऑस्ट्रेलियन ओपन के दूसरे राउ‍ंड के मुक़ाबला में कोलंबिया के खिलाड़ी सैंटी गो गेरा लड्डू को रास्त सेटों में 6-3 6-2 6-1 की कामयाबी हासिल करते हुए ऑस्ट्रेलियन ओपन के तीसरे राउंड में रसाई हासिल कर ली है ।

जोकोविच ने मुक़ाबला का आग़ाज़ बेहतर नहीं किया था जैसा कि पहले सीट के इबतदा-ए-में ही उन्हें अपनी सरविस गंवानी पड़ी थी। लेकिन उन्हों ने सीट के साथ मुक़ाबला बह आसानी जीता । तीसरे राउंड में जोकोविच का मुक़ाबला फ़्रांस के नेको लास माहोत से होगा । सरबीयाई खिलाड़ी ने सेहत की ख़राबी की वजह से ऑस्ट्रेलियन ओपेन से क़बल खेले गए वार्म अप टूर्नामैंट में शिरकत नहीं की ।

कामयाबी के बाद इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए जोकोविच ने कहा कि हर कोई इबतिदाई मराहिल के मुक़ाबलों में अपने रिद्गम को हासिल करने की कोशिश करता है लेकिन सीनटीगो जैसे खिलाड़ी को आसान हरीफ़ तसव्वुर नहीं किया जा सकता । उन्हों ने मज़ीद कहा कि टूर्नामैंट के बतदरीज आगे बढ़ने के साथ मुक़ाबले मज़ीद मसह बिकती हो जाएंगे जिस के लिए वो ख़ुद को जिस्मानी तौर पर मुकम्मल फिट रखना चाहते हैं ।

दीगर मुक़ाबलों में फ़्रांस के जोवीलफ़रीड सोंगा ने ब्राज़ील के रीकारडो मिलो को रास्त सीटों में 7-5 6-4 6-4से शिकस्त दी है । 2008 के ख़िताबी मुक़ाबला में जोकोविच के ख़िलाफ़ शिकस्त बर्दाश्त करने वाले सोंगा ने कामयाबी के बाद इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कहा कि मैलबोर्न में वो अपने खेल से लुत्फ़ अंदोज़ हो रहे हैं ।

दीगर मुक़ाबलों में नौवीं दर्जा के यानको टप सरोच ने ऑस्ट्रेलियाई खिलाड़ी जेम्स डकवर्थ जिन्हें टूर्नामैंट में शिरकत के लिए रास्त दाख़िला दिया गया था को 3-6 6-2 7-6(5) 6-4 से शिकस्त दी । जब कि डेविड फेरर कामयाबी के लिए पाँच सीटों पर मुश्तमिल मुक़ाबला में रयान सूइटिंग को 6-7(4) 6-2 3-6 6-2 6-3 से शिकस्त दे कर तीसरे राउंड में रसाई हासिल कर ली है ।

TOPPOPULARRECENT