Wednesday , June 20 2018

जोगा सिंह की ख़िदमात को ख़िराज-ए-अक़ीदत

बीदर में दुआइया इजतिमा, अखंड पाट और ब्लड कैंप का इनइक़ाद

बीदर में दुआइया इजतिमा, अखंड पाट और ब्लड कैंप का इनइक़ाद
बीदर।31मार्च, ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) पंथ रतन शिरोमणि सरदार जोगा सिंह शहीद की 24 वीं बरसी तक़ारीब प्रबंधक कमेटी गुरुद्वारा सिरी नानक झुर्रा साहिब बीदर के ज़ेर-ए-एहतिमाम शहर बीदर में निहायत अक़ीदत-ओ-एहतिराम के साथ मनाई गईं। सुबह 8 बजकर 30 मिनट पर शहीद मेमोरियल पार्क में मुनाक़िदा एक तक़रीब में हुज़ूरी रागी जत्था दरबार साहब की जानिब से कीर्तन और गुरबाणी बच्चों की जानिब से दुआइया अलफ़ाज़ पेश किए गए और इस के बाद अखंड पाट की समाप्ति अमल में आई जिस के फ़ौरी बाद गुरु के लंगर का एहतिमाम किया गया।

इस से पहले हैड ग्रंथी भाई हरपाल सिंह ने अरदास करते हुए आँजहानी जोगा सिंह की समाजी, मज़हबी और तालीमी ख़िदमात को ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश किया। मेमोरियल पार्क पर प्रबंधक कमेटी के ओहदेदारान-ओ-अरकान सरदार बलवंत सिंह गाड़ी वाले, दर्शन सिंह, सरदार महिन्द्र सिंह जौहर, सरदार धर्मेन्द्र सिंह, सरदार मन प्रीत सिंह, सरदार नानक सिंह, सरदार पवनीत सिंह, सरदार पवीत सिंह और सरदार बलबीर सिंह सदर प्रबंधक कमेटी के इलावा मुमताज़ सयासी-ओ-समाजी क़ाइदीन, गुरूनानक तालीमीइदारा जात के प्रिनसिपाल-ओ-स्टाफ़, गुरूनानक हॉस्पिटल स्टाफ़ और मोअज़्ज़िज़ीन शहर ने कसीर तादाद में शिरकत की।

इस मौक़े पर सरदार जोगा सिंह के अरकान ख़ानदान के इलावा सीनियर सहाफ़ी जनाब क़ैसर रहमान को उन की सहाफ़ती ख़िदमात के तौर पर तहनियत पेश की गई। इसी दौरान मुहतरमा रेशमां कौर नायब चेय‌र परसन गुरूनानक तालीमीइदारा जात की ज़ेरे निगरानी गुरूनानक हॉस्पिटल बीदर में ब्लड कैंप का एहतिमाम किया जिस में बिशमोल रेशमां कौर सैंकड़ों नौजवानों और तलबा-ओ-तालिबात ने हिस्सा लिया। सरदार बलबीर सिंह दर प्रबंधक कमेटी ने इंतिज़ामात की निगरानी की।

शहर के मज़ाफ़ाती इलाक़ा जनवाड़ा में भी गर्दा विरह माई भागो साहब में भी जोगा सिंह की बरसी तक़रीब का एहतिमाम किया गया। ग्यानी दरबारा सिंह मैनेजर गुरुद्वारा ने निज़ामत के फ़राइज़ अंजाम दिए। सरदार बलबीर सिंह ने तमाम शुरकाए तक़रीब का इस्तिक़बाल करते हुए शुक्रिया अदा किया।

TOPPOPULARRECENT