Friday , September 21 2018

झारखंड इंतेख़ाबात की सी बी आई तहकीकात का मुतालिबा यशवंत सिन्हा

झारखंड में राज्य सभा इंतेख़ाबात को कुलअदम क़रार देने इलेक्शन कमीशन के हौसला मंदाना इक़दाम की सताइश करते हुए बी जे पी लीडर यशवंत सिन्हा ने कमीशन से कहा कि वो इंतेख़ाबी अमल के शुरूआत से पेश आए तमाम वाक़्यात की सी बी आई यह दीगर किसी एजें

झारखंड में राज्य सभा इंतेख़ाबात को कुलअदम क़रार देने इलेक्शन कमीशन के हौसला मंदाना इक़दाम की सताइश करते हुए बी जे पी लीडर यशवंत सिन्हा ने कमीशन से कहा कि वो इंतेख़ाबी अमल के शुरूआत से पेश आए तमाम वाक़्यात की सी बी आई यह दीगर किसी एजेंसी से तफ़सीली तहकीकात करवाए ।

चीफ इलेक्शन कमिशनर एस वाई कुरैशी के नाम एक मकतूब रवाना करते हुए मिस्टर सिन्हा ने कहा कि झारखंड भारी रक़ूमात की तक्सीम का मर्कज़ बन गया है और कमीशन को चाहीए कि वो इंतेख़ाबी अमल में अरकान असेंबली के रोल की तहकीकात करे और ये पता चलाए कि उन्होंने आज़ाद अरकान के पर्चा नामज़दगी पर दस्तख़त करने का फैसला क्यों किया था ।

उन्होंने मुतालिबा किया कि जो कोई भी इंतेख़ाबी बदउनवानीयों के मुर्तक़िब पाए जाएं उनको एक काबिल लिहाज़ वक़्त तक के लिए इंतेख़ाबी अमल में हिस्सा लेने से रोक दिया जाए । बी जे पी लीडर ने कहा कि इलेक्शन कमीशन को इंसेदाद करप्शन क़वानीन के ख़ाती रहने वाले अरकान असेंबली के ख़िलाफ़ भी कार्रवाई का आग़ाज़ करना चाहीए ।

TOPPOPULARRECENT