Sunday , December 17 2017

झारखंड में कबायली ख़वातीन से राहुल का तबादला-ए-ख़्याल

नायब सदर कांग्रेस राहुल गांधी ने आज झारखंड में कबायली ख़वातीन के साथ तबादला-ए-ख़्याल करते हुए उन पर ज़ोर दिया कि उन्हें पार्लियामेंट में और असेम्बली इंतेख़ाबात में मुनासिब नुमाइंदगी हासिल होना चाहिए। ख़वातीन ने राहुल गांधी के क़िय

नायब सदर कांग्रेस राहुल गांधी ने आज झारखंड में कबायली ख़वातीन के साथ तबादला-ए-ख़्याल करते हुए उन पर ज़ोर दिया कि उन्हें पार्लियामेंट में और असेम्बली इंतेख़ाबात में मुनासिब नुमाइंदगी हासिल होना चाहिए। ख़वातीन ने राहुल गांधी के क़ियाम की होटल के बाहर उन से बातचीत करने के बाद प्रेस कान्फ्रेंस में कहा कि इन तमाम ने राहुल गांधी से कह दिया है कि वो उनको वज़ीर-ए-आज़म देखना चाहती हैं और साथ ही साथ क़ानूनसाज़ इदारों में ख़वातीन की मुनासिब नुमाइंदगी की ख़ाहां हैं।

उन्होंने बुन्यादी सतह से ख़वातीन के हुक़ूक़ के तहफ़्फ़ुज़ का भी मुतालिबा किया। राहुल गांधी ने कहा कि ख़वातीन को कसीर तादाद में सियासत में हिस्सा लेना चाहिए। उन्होंने कहा कि ग़िज़ाई तमानीयत क़ानून से कबायलियों को काफ़ी फ़ायदा पहूंचेगा। एक ख़ातून ने कहा कि राहुल गांधी पर पंचायत राज क़ानून की झारखंड में सख़्ती से अमल आवरी का मुतालिबा भी किया गया।

TOPPOPULARRECENT