Friday , December 15 2017

झिर्रा में आतिशज़दगी 10 दुकानात ख़ाकसतर

हैदराबाद,21 जनवरी: आसिफ़ नगर के इलाके झिर्रा में रात देर गए पेश आई मुहीब आतिशज़दगी की वारदात में कम अज़ कम 8 ता 10 दुकानात जलकर ख़ाकसतर होगए। बताया जाता है कि हादिसा रात देर गए तक़रीबन तीन बजे पेश आया जहां लकड़ी का कारख़ाना जलकर ख़ाकसतर होगया

हैदराबाद,21 जनवरी: आसिफ़ नगर के इलाके झिर्रा में रात देर गए पेश आई मुहीब आतिशज़दगी की वारदात में कम अज़ कम 8 ता 10 दुकानात जलकर ख़ाकसतर होगए। बताया जाता है कि हादिसा रात देर गए तक़रीबन तीन बजे पेश आया जहां लकड़ी का कारख़ाना जलकर ख़ाकसतर होगया और लाखों रुपये मालियती इमलाक तबाह होगईं। मुक़ामी अवाम और मालकीयन को इस वाक़िया पर शुबा है कि किसी ने ख़ुसूमत की वजह से तो ये वारदात अंजाम नहीं दी ? जबकि पुलिस को शुबा है कि बर्क़ी शॉक की वजह से ये वारदात पेश आई होगी।

ताहम पुलिस क़तई तौर पर कुछ कहने से इनकार किया है। बताया जाता है कि तक़रीबन चार फ़ायर इंजन एक घंटे की तवील मशक़्क़त के बाद आग पर क़ाबू पालिया ताहम उस वक़्त तक लकड़ी का ये कारख़ाना तबाह होचुका था जिस में कोई जानी नुक़्सान नहीं हुआ। मुक़ामी अफ़राद अबदुलसत्तार मालिक अलहमदुलिल्लाह होटल हबीब नगर ने बताया कि अचानक आग बढ़क उठी और इलाक़े में ख़ौफ़ का माहौल पैदा होगया।

उन्होंने बताया कि फ़ायर इंजन आने तक मुक़ामी अवाम ने आग पर क़ाबू पाने की कोशिश की लेकिन आग काफ़ी फैल चुकी थी। पुलिस आसिफ़ नगर मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।

TOPPOPULARRECENT