Saturday , December 16 2017

टाटा भी गुजरात में सरमायाकारी के हामी

गांधी नगर, 12 जनवरी:(पी टी आई)जब गुजरात के चीफ़ मिनिस्टर नरेंद्र मोदी की तारीफ़-ओ-मद्हसराई की बात आती है रतन टाटा कभी भी बकालत से काम नहीं लेते ।चुनांचे हुकूमत गुजरात के ज़ेर-ए-एहतिमाम जारी मुतहर्रिक गुजरात चोटी कान्फ़्रैंस से ख़िताब कर

गांधी नगर, 12 जनवरी:(पी टी आई)जब गुजरात के चीफ़ मिनिस्टर नरेंद्र मोदी की तारीफ़-ओ-मद्हसराई की बात आती है रतन टाटा कभी भी बकालत से काम नहीं लेते ।चुनांचे हुकूमत गुजरात के ज़ेर-ए-एहतिमाम जारी मुतहर्रिक गुजरात चोटी कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए टाटा ग्रुप के एज़ाज़ी चेयरमैन रतन टाटा ने कहा कि आज जब सरमायाकार अपना सरमाया मशग़ूल करने के लिए मुख़्तलिफ़ मुक़ामात की तरफ़ देखते हैं तो सरमायाकारी के लिए महफ़ूज़ और मुआविन मुक़ाम पर उनकी नज़रें जा पहुंची हैं ।

इस ज़िमन में गुजरात को सारे मुlक भर में एक मुनफ़रद मुक़ाम हासिल है और इसका क्रेडिट मोदी को जाता है । उनके इस रिमार्क पर कान्फ्रेंस हाल में मौजूद सनअतकारों ने तालियां बजाकर ख़ौरमक़दम किया । रतन टाटा ने जो टाटा ग्रुप के चेयरमैन की हैसियत से हाल ही में सुबकदोश हुए हैं हाल ही में कहा कि गुजरात में सरमायाकारी नहीं की है वो अहमक़ हैं ।

उन्होंने माज़ी में ऐसे ही मौक़ों पर किए गए अपने कई रिमार्कस याद दिलाते हुए कहा कि जब में पहली मरतबा यहां आया था उस वक़्त भी कहा था कि गुजरात में सरमाया कारी ना करना अहमक़ाना बात होगी ।

TOPPOPULARRECENT