Sunday , May 27 2018

टामिलनाडो में लंकाई फ़ौजीयों की तर्बीयत पर जया ललीता ब्रहम

मर्कज़(सेंटर‌) पर टामिल हुकूमत और अवाम के जज़बात का पास ना रखने का इल्ज़ाम

मर्कज़(सेंटर‌) पर टामिल हुकूमत और अवाम के जज़बात का पास ना रखने का इल्ज़ाम
मर्कज़ को लंकाई दिफ़ाई पर्सोनल की तर्बीयत में हद से ज़्यादा जोश-ओ-ख़ुरोश दिखाने का मौरिद इल्ज़ाम ठहराते हुए चीफ़ मिनिस्टर जया ललीता ने आज कहा कि इस ने मई से टामिलनाडो में दो लिंकन ऑफीसरज़ को दी जा रही ट्रेनिंग को शरारत पसंदाना तौर पर मख़फ़ी रखा और मुतालिबा किया कि उन्हें वापिस भेज दिया जाय।

वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह के नाम एक नियम सरकारी ख़त में जिस की नकलें यहां मीडीया केलिए भी जारी की गई हैं, जया ललीता ने कहा कि सिरी लंकाई फ़ौज के मेजर दुस्सह नायिका मोहित तालाता लागे और कैप्टन हीवावासम कुंद विदागे 19 अगस्त से डीफ़ैंस सरविस स्टाफ़ कॉलेज (वीलनटन ) में 11 माही तर्बीयत पर हैं।

उन्हों ने इल्ज़ाम लगाया है कि ये बात पोशीदा नहीं कि मई के महीने से दी जाने वाली इस तर्बीयत को पुरासरार तौर पर उन की हुकूमत से छुपाया गया इस तरह टामिलनाडो की हुकूमत और टामिलनाडो के अवाम के ख़्यालात और जज़बात का पास नहीं रखा गया । जया ललीता ने इस वाक़िया की मुज़म्मत करते हुए वज़ीर-ए-आज़म पर ज़ोर दिया कि वो वज़ारत-ए-दिफ़ा को इस सिलसिले में मुनासिब हिदायात जारी करें ताकि श्रि लंकाई फ़ौजीयों को वीलनटन में तर्बीयत देने का सिलसिला फ़ौरन ख़तम‌ किया जाय।

उन्हों ने कहा कि इसी के साथ दोनों श्रि लंकाई फ़ौजीयों को फ़ौरी तौर पर श्रीलंका वापिस भेजने का इंतेज़ाम किया जाय ।

TOPPOPULARRECENT