Wednesday , December 13 2017

टीआरएस मुत्तहिद पार्टी, फूट के आसार नहीं

हैदराबाद 14 मई:तेलंगाना राष़्ट्रा समीती पार्टी में बग़ावत और फूट के आसार की तरदीद करते हुए डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने कहा कि वज़ीर इन्फ़ार्मेशन टेक्नोलोजी-ओ-बलदी नज़म-ओ-नसक़ केटी रामा राव‌ और वज़ीर आबपाशी टी हरीश राव‌ के बीच कोई इख़तेलाफ़ात नहीं हैं।

ये दोनों क़ाइदीन पार्टी उमूर में बाहमी तौर पर हिस्सा लेते हैं। दोनों वुज़रा के बीच अदावत से मुताल्लिक़ उन्होंने कहा कि टीआरएस हुकूमत के दोनों वुज़रा में हक़ीक़ी भाईयों की तरह रिश्ता है। अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए महमूद अली ने कहा कि तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के तमाम क़ाइदीन ना सिर्फ मुत्तहिद हैं बल्के चीफ़ मिनिस्टर चंद्रशेखर राव‌ के मन्सूबे के मुताबिक़ रियासत तेलंगाना को सुनहरे तेलंगाना में तबदील करने के लिए दिन रात मसरूफ़ हैं।

हरीश राव‌ और केटीआर ने चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ के देरीना ख़ाब को पूरा करने के लिए अब तक बेहतरीन मुज़ाहरा किया है। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने टीआरएस पार्टी में बग़ावत के आसार से मुताल्लिक़ कहा कि अब तक ये पार्टी अपनी पालिसीयों पर अमल करते हुए अवाम की ख़िदमत कर रही है।

अवाम को चाहीए कि वो पार्टी के ताल्लुक़ से आने वाली ग़ैर जरोरी ख़बरों और अफ़्वाहों पर तवज्जा ना दें। टीआरएस ने मुख़्तसर अरसे में कई फ़लाही इक़दामात किए हैं। मुसलमानों के लिए अब तक जो कुछ किया गया है वो चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ के मिसाली इक़दामात हैं। इस से कोई भी इनकार नहीं करसकता।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर महमूद अली ने कहा कि वज़ीर आबपाशी टी हरीश राव‌ टीआरएस के मज़बूत और सरगर्म लीडर हैं। टीआरएस के क़ियाम से लेकर 14 साल की अलाहिदा रियासत तेलंगाना की जद्द-ओ-जहद में के चन्द्रशेखर राव‌ के साथ वो एक सतून की तरह क़ायम रहे। वज़ीर इन्फ़ार्मेशन टेक्नोलोजी केटी रामा राव‌ पार्टी के एक नौजवान हरकियाती लीडर हैं।

2007 मैं आला तालीम के बाद अमेरीका से वापिस हो कर वो भी टीआरएस के लिए सरगर्म हो गए। इन दोनों वुज़रा का एक दूसरे से इख़तेलाफ़ होना नाक़ाबिल फ़हम बात है।

TOPPOPULARRECENT