Saturday , November 18 2017
Home / AP/Telangana / टीआरएस लेजिसलेचर-ओ-पारलीमानी पार्टी का 18 मार्च को मीटिंग

टीआरएस लेजिसलेचर-ओ-पारलीमानी पार्टी का 18 मार्च को मीटिंग

हैदराबाद 17 मार्च: टीआरएस लेजिसलेचर पार्टी और पारलीमानी पार्टी की मीटिंग 18 मार्च को 3.00 बजे दिन तेलंगाना भवन में तलब किया गया है। चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्र शेखर राव‌ ने ये मीटिंग तलब किया जिसमें अवामी मसाइल के अलावा पार्टी इस्तिहकाम पर मबाहिस का इमकान है।

टीआरएस रुकने असेंबली पी राजेश्वर रेड्डी ने मीडीया के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि हुकूमत की तरफ से शुरू की गई मुख़्तलिफ़ फ़लाही और तरक़्क़ीयाती स्कीमात पर अमल आवरी का जायज़ा लिया जाएगा।

स्कीमात के फ़वाइद अवाम तक पहुंचाने के लिए अरकाने पार्लियामेंट-ओ-असेंबली से पूछ ताछ की जाएं। उन्होंने कहा कि कल्याण लक्ष्मी स्कीम को बीसी तबक़ा से ताल्लुक़ रखने वाले तमाम ग्रुपस तक तौसी देने का फ़ैसला किया गया है, जिससे बड़ी तादाद में ग़रीब बीसी ख़ानदानों को फ़ायदा होगा।

कल्याण लक्ष्मी स्कीम एससी, एसटी तबक़ात के अलावा अब बीसी तबक़ा के तमाम सफ़ैद राशन कार्ड होल्डर्स को फ़ायदा होगा। हुकूमत ने अक़लियती तबक़ा के स्टूडेंट्स के लिए 70 अक़ामती स्कूलस के क़ियाम का फ़ैसला किया है।

जारीया तालीमी साल से उन स्कूलस का आग़ाज़ होगा। इंग्लिश मीडियम ज़ेरे ताअलीम के ये स्कूलस तमाम 10 अज़ला में क़ायम किए जा रहे हैं। पहले साल इस स्कीम के लिए हुकूमत ने 350 करोड़ रुपये मुख़तस किए हैं। आबपाशी शोबा के लिए 25 हज़ार करोड़ और महकमा-ए-सेहत के लिए 1000 करोड़ रुपय बजट में मुख़तस किए गए।

उन्होंने कहा कि वर्ंगल, खम्मम कार्पोरेशनों और दुसरे बलदयात की तरक़्क़ी के लिए ख़ुसूसी फंड्स अलाट किए जाऐंगे। हुकूमत ने ब्रहमन तबक़ा की भलाई के लिए 100 करोड़ रुपये मुख़तस किए हैं।

TOPPOPULARRECENT