Tuesday , January 16 2018

टीआरएस हुकूमत की स्कीमों की क़ौमी सतह पर ज़बरदस्त तारीफ

हैदराबाद 21 मार्च:तेलंगाना में टीआरएस ज़ेरे क़ियादत हुकूमत के शुरू करदा प्रोग्राम्स-ओ-स्कीमों की क़ौमी सतह पर ज़बरदस्त तारीफ की जा रही है और उन स्कीमों को क़ौमी सतह पर मक़बूलियत मिल रही है। तेलंगाना क़ानूनसाज़ कौंसिल में बजट पर हुए मबाहिस का जवाब देते हुए ई राजिंदर ने मज़कूरा बात कही और बताया कि हुकूमत की स्कीमों, मिशन भगीरता और डबल बेडरूम मकानात जैसी स्कीमों को कोई एक रियासतों में मिसाली स्कीमों के तौर पर ली जा रही हैं।

उन्होंने याद दिलाया कि इन स्कीमों के सिलसिले में क़ौमी सतह पर चीफ़ मिनिस्टर और वुज़रा ने एवार्डज़ भी हासिल किए। उन्होंने कहा कि बजट हमेशा तख़मीना रक़ूमात पर ही होता है और ख़ानगी कंपनीयों के बजट वग़ैरा की तरह नहीं होता है जबकि हुकूमत तेलंगाना ने अवाम की फ़लाह-ओ-बहबूद ही को अपना अहम मक़सद बनाते हुए इस मर्तबा तेलंगाना का बजट मुरत्तिब किया गया।

वज़ीर मौसूफ़ ने कहा कि हुकूमत सनअती शोबे में भी ज़बरदस्त तरक़्क़ी कर रही है। इस के अलावा रियासत में टीआरएस ज़ेरे क़ियादत हुकूमत तशकील दिए जाने के बाद से अब तक जुमला 1.25 लाख ग़रीब लोगें में मुफ़्त इमकना पट्टाजात अता किए। उन्होंने कहा कि जिन सरकारी आराज़ीयात पर ग़ैर मजाज़ क़बज़े किए गए, इन ग़ैर मजाज़ क़बजे वाली आराज़ीयात को हुकूमत ने दुबारा हासिल कर लेने में कामयाबी हासिल की।

TOPPOPULARRECENT