Tuesday , July 17 2018

टीचर्स अहलीती टेस्ट का 24 जनवरी को इनइक़ाद

हैदराबाद 12 नवंबर: रियासती हुकूमत ने नए साल के आग़ाज़ पर माह जनवरी के दौरान असातिज़ा के तक़र्रुत से मुताल्लिक़ टीचर्स अहलीती टेस्ट ( टेट ।TET) मुनाक़िद करने के लिए तमाम-तर तैयारीयां मुकम्मिल करली है।

इस सिलसिले में तवक़्क़ो की जा रही हैके जारीया माह 16 नवंबर तक आलामीया जारी किया जाएगा। 18 नवंबर से ऑनलाइन दरख़ास्तों को क़बूल किया जाएगा। टीचर्स अहलीती टेस्ट 24 जनवरी को मुनाक़िद होगा। बावसूक़ सरकारी ज़राए ने ये बात बताई और कहा कि डायरेक्टर महिकमा स्कूल एजूकेशन जी किशन की सदारत में टेट कमेटी के मुनाक़िदा मीटिंग में मुजव्वज़ा टेट मुनाक़िद करने का फ़ैसला किया गया और बताया गया कि टेट का क़दीम तरीका-ए-कार के ज़रीये ही इनइक़ाद अमल में आने के क़वी इमकान पाया जाता है।

बताया जाता हैके एन सीटी ई ( नेशनल कौंसिल आफ़ टीचर्स एजूकेशन ) हिदायात की रोशनी में टेट इमतेहान को क़दीम तरीका-ए-कार के ज़रीये ही मुनाक़िद किया जाएगा।

कन्वीनर टेट ने ये बात बताई। उन्होंने कहा कि निसाब से मुताल्लिक़ एन सीटी ई के रहनुमायाना ख़ुतूत को नज़रअंदाज करके अपनी मर्ज़ी के मुताबिक़ अपना ज़ाती फ़ैसला करने का किसी को भी इख़तियार नहीं है।

इस के अलावा डी एससी तहरीरी टेस्ट से इस का कोई ताल्लुक़ ना रखते हुए टेट (TET) इमतेहान अलाहिदा ही मुनाक़िद किया जाएगा।

तक़रीबन तीन साल वक़फे के बाद इस मर्तबा टेट का इनइक़ाद अमल में लाया जा रहा था।टेट के तरीका-ए-कार के बारे में उम्मीदवारों में उलझन पाई जाती है ताहम हुक्काम ने वाज़िह किया हैके पुराने तरीका-ए-कार के मुताबिक़ ही ये टेस्ट मुनाक़िद होगा।

TOPPOPULARRECENT