Tuesday , December 12 2017

टीम अन्ना को मुल्क दुश्मन क़रार देना ग़ैर मुन्सिफ़ाना ( इंसाफ के खिलाफ)

टीम अन्ना के अरकान को मुल्क दुश्मन क़रार दिए जाने पर बी जे पी ने आज हुकूमत की सख़्त मुज़म्मत की है और कहा है कि ये इंतिहाई ग़ैरमुन्सिफ़ाना और ग़ैर दुरुस्त है कि यू पी ए हुकूमत की पालिसीयों पर तन्क़ीद करने वालों के ख़िलाफ़ इस किस्म के इल्ज़

टीम अन्ना के अरकान को मुल्क दुश्मन क़रार दिए जाने पर बी जे पी ने आज हुकूमत की सख़्त मुज़म्मत की है और कहा है कि ये इंतिहाई ग़ैरमुन्सिफ़ाना और ग़ैर दुरुस्त है कि यू पी ए हुकूमत की पालिसीयों पर तन्क़ीद करने वालों के ख़िलाफ़ इस किस्म के इल्ज़ामात आइद किए ( आरोप लगाये) जाएं।

वज़ीर-ए-आज़म (प्रधान मंत्री) के दफ़्तर में मुमलिकती वज़ीर (Union Minister)वी नारायण स्वामी के तब्सिरों पर रद्द-ए-अमल (Remarks/ प्रतिक्रिया) ज़ाहिर करते हुए बी जे पी के सदर नितिन गडकरी ने कहा कि इस किस्म की इस्तिलाहात ( पारिभाषिक शब्दावली) इस्तेमाल नहीं की जानी चाहीए।

नितिन गडकरी ने यहां अख़बारी नुमाइंदों ( पत्रकारों) से बातचीत करते हुए कहा कि मैं महसूस करता हूँ कि किसी को मुल्क दुश्मन क़रार देना दुरुस्त नहीं है। मुल्क में अवाम के दरमयान बाअज़ ( कुछ) नज़रियाती इख़तिलाफ़ात हो सकते हैं लेकिन हुकूमत के ख़िलाफ़ एजीटेशन (आंदोलन) करने वालों को मुल्क दुश्मन क़रार देना ग़ैरमुन्सिफ़ाना( इंसाफ के खिलाफ)और ग़ैर दुरुस्त होगा।

TOPPOPULARRECENT