टीम को सहवाग से एक यादगार इनिंग की उम्मीद

टीम को सहवाग से एक यादगार इनिंग की उम्मीद
एडीलेड, २० ‍जनवरी: ( एजैंसीज़) आस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ 24 जनवरी को यहां एडीलेड में शुरू होने वाले चौथे टेस्ट में हिंदूस्तानी क्रिकेट इंतिज़ामीया मुक़ाबला के कारगुज़ार कप्तान और टीम के जारिहाना ओपनर वीरेंद्र सहवाग से एक यादगार इनिंग की

एडीलेड, २० ‍जनवरी: ( एजैंसीज़) आस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ 24 जनवरी को यहां एडीलेड में शुरू होने वाले चौथे टेस्ट में हिंदूस्तानी क्रिकेट इंतिज़ामीया मुक़ाबला के कारगुज़ार कप्तान और टीम के जारिहाना ओपनर वीरेंद्र सहवाग से एक यादगार इनिंग की उम्मीद कर रहा है जिस के ज़रीया क़ौमी टीम रवां सीरीज़ में हिंदूस्तानी शायक़ीन के लिए तफ़रीह का सामान फ़राहम कर सकती है ।

आस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ मैलबोर्न से प्रथ हिंदूस्तानी सफ़र मायूसकुन रहा जहां यके बाद दीगरे तीन मुक़ाबलों में नाकामियां हुई हैं लेकिन एडीलेड में सहवाग एक ऐसे बैटस्मैन हैं जो तन्हा मुक़ाबला को टीम के हक़ में कर सकते हैं । हिंदूस्तानी टीम को बैरून-ए-मुल्क मुतवातिर 7 मुक़ाबलों में शिकस्त हो चुकी है और उन में सहवाग और गौतम गंभीर की ओपनिंग जोड़ी की नाकामी का भी अहम रोल रहा है ।

फ़रवरी 2008 से ताहाल सहवाग ने बर्र-ए-सग़ीर के बाहर 11 टेस्ट मुक़ाबले खेले हैं जिस में इन चार सालों के दौरान जारिहाना ओपनर सेंचुएयरी स्कोर नहीं की है । गुज़शता माह सहवाग ने वेस्ट इंडीज़ के ख़िलाफ़ वनडे में 219 रन स्कोर करते हुए एक नया आलमी रिकार्ड क़ायम किया है ।

नीज़ बर्र-ए-सग़ीर की विकटों पर इन का मुज़ाहरा ग़ैरमामूली रहा है लेकिन बैरूनी ममालिक में गुज़शता 4बरसों के दौरान सहवाग ने कोई यादगार नहीं खेली हैं । हिंदूस्तानी टीम के मुस्तक़िल कप्तान महिन्द्र सिंह धोनी पर पर एक टेस्ट की पाबंदी आइद होने के बाद एडीलेड में हिंदूस्तानी टीम की क़ियादत सहवाग करेंगे । जिन से एक बेहतर इनिंग की उम्मीद की जा रही है |

Top Stories