Monday , January 22 2018

टी आर एस अवामी नुमाइंदों के ट्रेनिंग कैंप का आज आग़ाज़

तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के अवामी नुमाइंदों के लिए तीन रोज़ा ट्रेनिंग कैंप का 2 मई को नलगेंडा के नागरजुना सागर में आग़ाज़ होगा। चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव रियासती वुज़रा और अवामी नुमाइंदे नागरजुना सागर पहुंच गए जहां ट्रेनिंग क

तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के अवामी नुमाइंदों के लिए तीन रोज़ा ट्रेनिंग कैंप का 2 मई को नलगेंडा के नागरजुना सागर में आग़ाज़ होगा। चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव रियासती वुज़रा और अवामी नुमाइंदे नागरजुना सागर पहुंच गए जहां ट्रेनिंग कैंप का आग़ाज़ होगा।

ट्रेनिंग कैंप के सिलसिले में वसी तर इंतेज़ामात किए गए हैं। चीफ़ मिनिस्टर और वुज़रा की मौजूदगी को देखते हुए पुलिस के भी ख़ुसूसी इंतेज़ामात किए गए। पार्टी ने बरसरे इक्तेदार आने के बाद अवामी नुमाइंदों को हुक्मरानी से वाक़िफ़ कराने के लिए ट्रेनिंग कैंप के इनइक़ाद का फ़ैसला किया है।

एडमिनिस्ट्रेटिव स्टाफ़ कॉलेज आफ़ इंडिया इस कैंप का आर्गेनाईज़र है। बताया जाता हैके मुख़्तलिफ़ शोबों के माहिरीन मुख़्तलिफ़ मौज़ूआत पर लेक्चर देंगे। 10 शोबेजात और उमूर की निशानदेही की गई है जिन के बारे में वुज़रा और अवामी नुमाइंदों को तर्बीयत दी जाएगी।

TOPPOPULARRECENT