Wednesday , December 13 2017

टी आर एस एम एल ए परकाल एम भिक्षा पति की हलफ़ बर्दारी

वरनगल के परकाल असेंबली हलक़ा से ज़िमनी इंतिख़ाबात में कामयाबी हासिल करने वाले टी आर ऐस उम्मीदवार ऐम भिक्षा पति ने आज रुकन(सदस्य) असेंबली की हैसियत से हलफ़ लिया । रियास्ती असेंबली में वाक़ै स्पीकर के चैंबर में स्पीकर रियास्ती असेंबली एन मनोहर ने उन्हें हलफ़ दिलाया । भिक्षा पति ने ज़मीर की आवाज़ पर हलफ़ लिया और असेंबली क़वाइद की पाबंदी का अह्द किया।

भिक्षा पति ने परकाल से वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी की उम्मीदवार कोन्डा सुरेखा को 1,500 से ज़ाइद वोटों की अक्सरीयत से शिकस्त(हार) दे दी । आज वो पार्टी अरकान असेंबली के साथ सीधे पार्टी सदर चंद्रा शेखर राव की क़ियामगाह पहुंचे और उन से मुलाक़ात की । वहां से अरकान असेंबली क़ाइदीन सीधे असेंबली के क़रीब वाक़ै शहीदाँ तलंगाना की यादगार गुण पार्क पर तलंगाना के शहीदों को ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश किया ।

भिक्षा पति ने कहा कि मुत्तहदा आंधरा की जमातों की साज़िश के बावजूद परकाल के अवाम ने उन्हें कामयाबी से हमकनार किया है जिस पर वो इज़हार-ए-तशक्कुर करते हैं । भिक्षा पति ने कहा कि वो चंद्रा शेखर राव की क़ियादत में तलंगाना तहरीक में शिद्दत पैदा करने के लिए काम करेंगे और अलहदा तलंगाना का हुसूल का मक़सद होगा ।

उन्हों ने पोलीटिक्ल जवाइंट ऐक्शण कमेटी तलबा और अरकान असेंबली से इंतिख़ाबी मुहिम में हिस्सा लेने पर इज़हार-ए-तशक्कुर क्या । इस मौक़ा पर रुकन(सदस्य) असेंबली के टी रामाराव ने एल राज गोपाल और सीमा आंधरा के दीगर क़ाइदीन को सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया और कहा कि वो तलंगाना तहरीक को कमज़ोर करने के लिए कई हरबे इस्तिमाल कर रहे हैं ।

उन्हों ने कहा कि सीमा आंधरा क़ाइदीन और जमातों की जानिब से अलहदा तलंगाना तहरीक को कमज़ोर करने की हर मुम्किन कोशिश की जा रही है लेकिन सारे तलंगाना में इस तहरीक को अवामी ताईद हासिल है । शहीदाँ तलंगाना को ख़राज पेश करने के बाद ये क़ाइदीन असेंबली पहुंचे जहां स्पीकर ने भिक्षा पति को असेंबली की रुकनीयत का हलफ़ दिलाया ।

TOPPOPULARRECENT