Thursday , November 23 2017
Home / District News / टी आर एस क़ाइद के जवाँ-साल फ़र्ज़ंद का क़त्ल

टी आर एस क़ाइद के जवाँ-साल फ़र्ज़ंद का क़त्ल

मरयालगुड़ा 16 सितंबर: मरयालगुड़ा की मशहूर-ओ-मारूफ़ सियासी शख़्सियत मुहम्मद क़ासिम के जवाँ-साल फ़र्ज़ंद 32 साला मुहम्मद हाशिम को मरयालगुड़ा के बलदी हलक़ा सीतारामपूर में नामालूम अफ़राद ने चाक़ू और तलवारों से हमला करते हुए बड़ी बेदर्दी के साथ क़त्ल कर दिया।

तफ़सीलात के बमूजब मुहम्मद हाशिम मीका में मौजूद अपनी बीवी और दो कम-सिन बच्चों को अपने घर लाने सीतारामपूर में वाक़्ये उनके मकान को पहूंच कर किसी ने उनको बाहर आने को कहा जब वो बाहर आए तो नामालूम अफ़राद ने उनकी आँखों पर मिर्च पाउडर फेंक कर चाक़ू से हमला किया वो अपनी जान बचाने मकान के अंदर दौड़ने की कोशिश में गिर पड़े अचानक अपने शौहर पर हो रहे इस क़ातिलाना हमले को देखकर दौड़ती हुई उनकी बीवी आई और शौहर को बचाने हर मुम्किन कोशिश की लेकिन क़ातिलों ने जिनकी तादाद तीन और छः के दरमयान बताई जाती है। मुहम्मद हाशिम को तलवारों और चाक़ों से बेदर्दी के साथ क़त्ल कर दिया और राह-ए-फ़रार इख़तियार करली। मुहम्मद हाशिम के जिस्म पर 26 तलवार और चाक़ू के गहरे ज़ाक्म पाए गए। इत्तेला मिलते ही डी एस पी मरयालगुड़ा संदीप टू टाउन सी आई पांडव रंगारेड्डी पुलिस की भारी जमईयत के साथ मुक़ाम हादसे पर पहूंच गए और वहां मौजूद अफ़राद से हादसे से मुताल्लिक़ मालूमात हासिल कीं।

मक़्तूल के वालिद मुहम्मद क़ासिम का ताल्लुक़ टी आर एस पार्टी से है उनका शुमार मरयालगुड़ा के सीनईर सियासी क़ाइदीन में होता है। क़त्ल की इत्तेला पाकर मरयालगुड़ा रुकने असेंबली एन भास्कर राव‌ टी आर एस हलक़ा असेंबली इंचार्ज अमरेंद्र रेड्डी , बलदिया चैरपरसन टी नागा लक्ष्मी भार्गव नायब सदर बलदिया मुहम्मद मख़दूम पाशाह और् दूसरे सियासी पार्टीयों के क़ाइदीन ने उनके घर पहूंच कर पुर्सा दिया। क़त्ल की वजह पुरानी मुख़ासमत बताई जाती है। लाश को बाद पोस्टमार्टम विरसा के हवाले किया गया।

TOPPOPULARRECENT