Sunday , December 17 2017

टी आर एस का वदीअत सुविधा के रूबरू धरना दो अरकान असम्बली की ख़ुदकुशी कर लेने की धमकी

हैदराबाद।२२अगस्त‌ (सियासत न्यूज़)। तेलंगाना के किसानों को रोज़ाना बुला वक़फ़ा सात घंटे बर्क़ी सरबराही का मुतालिबा करते हुए तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के अरकान असम्बली ने आज वदीअत सुविधा पर भूख‌ हड़ताल करने की कोशिश की। ताहम पुल

हैदराबाद।२२अगस्त‌ (सियासत न्यूज़)। तेलंगाना के किसानों को रोज़ाना बुला वक़फ़ा सात घंटे बर्क़ी सरबराही का मुतालिबा करते हुए तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के अरकान असम्बली ने आज वदीअत सुविधा पर भूख‌ हड़ताल करने की कोशिश की। ताहम पुलिस ने उन्हें गिरफ़्तार करलिया जब कि दो अरकान असम्बली ने अपने आप को ए पी ट्रांस्को के मनीजिंग डायरेक्टर के दफ़्तर में बंद करलिया और ख़ुदकुशी करने की धमकी दी।

अरकान असम्बली ने मुतालिबा किया कि चीफ़ मिनिस्टर तहरीरी तौर पर इस बात का तीक़न दें कि तलंगाना के किसानों को सात घंटे बर्क़ी सरबराह की जाएगी। कई घंटों तक इन अरकान असम्बली को चैंबर से निकालने की कोशिश में नाकामी के बाद ए पी ट्रांस्को के दफ़्तर से एक मकतूब रवाना किया गया जिस में इस बात का तीक़न दिया गया कि तलंगाना के किसानों को सात घंटे बर्क़ी सरबराह करते हुए उन की फसलों का तहफ़्फ़ुज़ किया जाएगा।

अरकान असम्बली वनए भास्कर और रवींद्र रेड्डी ने ख़ुद को चैंबर में बंद करलिया था। पुलिस ने उन्हें चैंबर से निकालने के लिए कई कोशिशें कीं, हत्ता कि खिड़कियों के आईने निकाल दिए और फ़ोन के इस्तिमाल को रोकने जा मरिस नसब किए गई, लेकिन अरकान असैंबली ने अपना एहतिजाज जारी रखा जब कि दीगर गिरफ़्तार किए गए अरकान असम्बली हरीश राओ, ई राजिंदर और दूसरों को बलारम पुलिस स्टेशन मुंतक़िल करदिया गया जहां उन्हों ने अपनी भूक हड़ताल जारी रखी है।

टी आर ऐस अरकान असम्बली का मुतालिबा है कि चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी प्रैस कान्फ़्रैंस करते हुए इस बात का तीक़न दें कि किसानों को 7 घंटे बर्क़ी सरबराह की जाएगी । जबकि ए पी ट्रांस्को ने बर्क़ी की क़िल्लत की मुख़्तलिफ़ वजूहात ब्यान करते हुए प्रैस नोट जारी किया है । अरकान असम्बली जलूस की शक्ल में वदीअत सुविधा पहुंचे जहां पुलिस ने उन्हें अंदर दाख़िल होने से रोक लिया। इस मौक़ा पर पुलिस और अरकान असैंबली में हल्की सी झड़प होगई और कशीदगी पैदा हो गई।

अरकान असम्बली की गिरफ़्तारी के ख़िलाफ़ मुख़्तलिफ़ अज़ला में टी आर ऐस कारकुनों ने एहितजाजी मज़ाहरी, धरना और रास्ता रोको एहतिजाज मुनज़्ज़म किया। वदीअत सुविधा पहुंच कर अरकान असैंबली की ताईद में मुज़ाहरा करने वाले कारकुनों को पुलिस ने गिरफ़्तार करके गोशा महल मुंतक़िल किया जब कि बलारम पुलिस स्टेशन के रूबरू एहतिजाज करने वाले टी आर ऐस कारकुनों को गिरफ़्तार करके तुकाराम गेट पुलिस स्टेशन मुंतक़िल किया गया।

एहितजाजी टी आर ऐस कारकुन अरकान असैंबली की फ़ौरी रिहाई की मांग कररहे थी। अरकान असैंबली ने कहा कि वो हुकूमत से तहरीरी तीक़न के हुसूल तक अपना एहतिजाज जारी रखेंगी। हरीश राओ ने मीडीया के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि गुज़श्ता दिनों अरकान असम्बली ने ट्रांस्को के सी एम डी से मुलाक़ात की थी जिस में उन्हों ने किसानों को सात घंटे बर्क़ी सरबराह करने का तीक़न दिया था। ताहम आज तक इस वाअदा पर अमल नहीं किया गया, जिस के ख़िलाफ़ ये धरना और एहतिजाज मुनज़्ज़म किया गया ही। उन्हों ने कहा कि सीमा। आंधरा के क़ाइदीन तेलंगाना के किसानों को नज़रअंदाज कर रहे हैं। हरीश राओ ने इल्ज़ाम आइद किया कि तलंगाना के इलाक़ों में बर्क़ी की कटौती सीमा।

आंधरा इलाक़ों से कहीं ज़्यादा ही। उन्हों ने कहा कि किरण कुमार रेड्डी जान बूझ कर तलंगाना के किसानों से नाइंसाफ़ी कररहे हैं और वो बर्क़ी की सूरत-ए-हाल से निमटने में नाकाम होचुके हैं। हरीश राओ ने डी सी पी स्टीफ़न रवीनदरा के रवैय्या पर भी सख़्त नाराज़गी जताई जिन्हों ने अरकान असम्बली को वदीअत सुविधा की तरफ़ बढ़ने से रोक दिया।

उन्हों ने कहा कि बर्क़ी की अदम सरबराही के बाइस किसान ख़ुदकुशी पर मजबूर होरहे हैं। अवामी मसाइल की यकसूई के लिए कांग्रेस को इक़तिदार अता किया गया, लेकिन कांग्रेस हुकूमत अवामी मसाइल की यकसूई में नाकाम हो चुकी है। उन्हों ने कहा कि अगर अरकान असम्बली को जेल मुंतक़िल किया गया तो वो जेल में भी भूक हड़ताल करेंगी।

टी आर ऐस फ़्लोर लीडर ई राजिंदर ने भी धमकी दी कि किसानों के मसला पर पार्टी का एहतिजाज जारी रहेगा। उन्हों ने कहा कि बर्क़ी की सरबराही के इलावा तेलंगाना के बर्क़ी प्रॊजेक्टस की तामीर को भी टी आर ऐस अपने एहितजाजी एजंडे में शामिल करेगी।

TOPPOPULARRECENT