Friday , December 15 2017

टी आर एस के अरकान असेंबली को ज़िमनी इंतिख़ाबी मुहिम से राहत

तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के अरकान को ज़िमनी इंतेख़ाबात की मुहिम ने किसी क़दर राहत पहुंचाई है। सदर टी आर एस के सी आर ने असेंबली में ताख़ीर से दाख़िले की सूरत में 500 रुपये जुर्माना की शर्त आइद की थी। बजट इजलास के आग़ाज़ के बाद से रोज

तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के अरकान को ज़िमनी इंतेख़ाबात की मुहिम ने किसी क़दर राहत पहुंचाई है। सदर टी आर एस के सी आर ने असेंबली में ताख़ीर से दाख़िले की सूरत में 500 रुपये जुर्माना की शर्त आइद की थी। बजट इजलास के आग़ाज़ के बाद से रोज़ाना कम अज़ कम दो टी आर ऐस अरकान अपनी ताख़ीर के बाइस लीजसलीचर पार्टी ऑफ़िस में 500 रुपये जुर्माना अदा कररहे थे।

तेलंगाना मसला पर असेंबली में एहतिजाज के दौरान तमाम अरकान की मौजूदगी को यक़ीनी बनाने के सी आर ने 500 रुपये जुर्माना मुक़र्रर किया था। अब जबकि उन्हों ने पार्टी अरकान असेंबली को ज़िमनी इंतेख़ाबात की मुहिम में शामिल होने की हिदायत दी है, लिहाज़ा अरकान असेंबली जुर्माना की अदायगी से बच गए।

तेलंगाना के 6 असेंबली हलक़ों में अरकान को मुनक़सिम करते हुए टी आर ऐस उम्मीदवारों की मुहिम में मसरूफ़ करदिया गया। इस तरह असेंबली में ताख़ीर से आने वाले अरकान की जेब हल्की होने से बच गई।

TOPPOPULARRECENT