टी आर एस को पांचवें नशिस्त पर कामयाबी का यक़ीन

टी आर एस को पांचवें नशिस्त पर कामयाबी का यक़ीन
टी आर एस के रुकन क़ानूनसाज़ कौंसिल सुधाकर रेड्डी ने पांचवें उम्मीदवार की कामयाबी का यक़ीन ज़ाहिर करते हुए कहा कि उनके पार्टी ने मूसिर मंसूबा बंदी के ज़रीये अपने पांचवें उम्मीदवार को नामज़द की है। सुधाकर रेड्डी ने अख़बारी नुमाइंदों स

टी आर एस के रुकन क़ानूनसाज़ कौंसिल सुधाकर रेड्डी ने पांचवें उम्मीदवार की कामयाबी का यक़ीन ज़ाहिर करते हुए कहा कि उनके पार्टी ने मूसिर मंसूबा बंदी के ज़रीये अपने पांचवें उम्मीदवार को नामज़द की है। सुधाकर रेड्डी ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि ऐंगलो इंडियन रुकने असेंबली अपने वोट के इस्तेमाल के ज़रीये टी आर एस के पाँचवें उम्मीदवार की कामयाबी को यक़ीनी बना सकते हैं।

क़ानूनसाज़ कौंसिल के लिए टी आर एस के पाँचवें उम्मीदवार यादव रेड्डी ने कहा कि सी एच रमेश के हक़ राय दही का मसला अमरीका से ताल्लुक़ रखता है जिस का तेलंगाना से कोई सरोकार नहीं है। उन्होंने वाज़िह किया कि रमेश को वोट देने का हक़ हासिल है। यादव रेड्डी ने कहा कि वो इस बात से वाक़िफ़ नहीं हैके आया राय दही के ज़ाबता से तेलुगु देशम क़ाइदीन वाक़िफ़ हैं या नहीं। उन्होंने कहा कि टी आर एस इस ज़िमन में मर्कज़ी इलेक्शन कमीशन को एक याददाश्त पेश करेगी।

Top Stories