Sunday , December 17 2017

टी आर एस सयासी इस्तिहकाम के ज़रीया तेलंगाना को यक़ीनी बनाएगी

हैदराबाद ( सियासत न्यूज़ ) हिंदूस्तान में दो जमाती नज़रिया नाकाम होचुका है और क़ौमी सियासत में भी इलाक़ाई सयासी जमाअतें कलीदी किरदार अदा कर रही हैं । बी जे पी क़ौमी जमात बाक़ी नहीं रही । बल्कि भिकारियों की जमात बन कर रह गई है । सदर तेलं

हैदराबाद ( सियासत न्यूज़ ) हिंदूस्तान में दो जमाती नज़रिया नाकाम होचुका है और क़ौमी सियासत में भी इलाक़ाई सयासी जमाअतें कलीदी किरदार अदा कर रही हैं । बी जे पी क़ौमी जमात बाक़ी नहीं रही । बल्कि भिकारियों की जमात बन कर रह गई है । सदर तेलंगाना राष्ट्रीय समीति मिस्टर के चंद्रा शेखर राउ ने आज पार्टी की 11 वीं यौम तासीस तक़रीब से ख़िताब के दौरान इन ख़्यालात का इज्हार किया ।

उन्हों ने इस मौक़ा पर किसी भी सयासी जमात में इंज़िमाम के इम्कानात को मुस्तर्द करते हुए कहा कि तेलंगाना और टी आर एस में दोनों का मुस्तक्बिल (भवीष्य) ताब्नाक है और टी आर एस सयासी इस्तिहकाम के ज़रीया तशकील तेलंगाना को यक़ीनी बनाएगी । के सी आर ने अलाहिदा रियासत तेलंगाना की अदम तशकील पर कांग्रेस के सफाए की पेश क़यासी करते हुए कहा कि तेलंगाना अवाम ग़द्दारान ए तेलंगाना को कभी माफ़ नहीं करेंगे ।

उन्हों ने बी जे पी को नई फ़क़ीर क़रार देते हुए कहा कि बी जे पी तेलंगाना में अपना मौक़िफ़ मुस्तहकम करने की कोशिश कर रही है लेकिन बी जे पी को इस में नाकामी होगी ।

मिस्टर के चन्द्र शेखर राउ ने अलाहिदा रियासत तेलंगाना की तशकील की सूरत में मुसल्मानों को 12 फीसद तहफ़्फुज़ात के अपने वाय‌दे का इआदा करते हुए कहा कि तशकील तेलंगाना के बाद मुसल्मानों को 12 फीसद तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी को यक़ीनी बनाया जाएगा ।

उन्हों ने बताया कि टी आर एस में तमाम तब्क़ात के साथ मुसावी इंसाफ़ और हर तब्क़ा की तरक़्क़ी का मंसूबा रखती है । उन्हों ने तलबा को ख़ुदकुशी ना करने का मश्वरा देते हुए कहा कि ख़ुदकुशी बुज्दिली की अलामत है इसी लिए इस से इज्तिनाब करने की ज़रूरत है । हुसूल तेलंगाना केलिए जद्द-ओ-जहद का रास्ता इख्तेयार करने की ज़रूरत पर जोर देते हुए उन्हों ने बताया कि टी आर एस गुज़शता 11 बरसों से हुसूल तेलंगाना के लिए जद्द-ओ-जहद कर रही है । इन 11 बरसों में तेलंगाना राष्ट्रीय समीति ने कई क़ाइदीन को देखा जिन्हों ने तेलंगाना से ग़द्दारी की और वाय‌दे करते हुए मुकर गए लेकिन अब टी आर एस सयासी सतह पर इस्तिहकाम के अब कोई ताक़त तशकील तेलंगाना को नहीं रोक सकती चूँकि अवाम का हर तब्क़ा हुसूल तेलंगाना के लिए जद्द-ओ-जहद करने तैयार है ।

उन्होंने बताया कि आज मुल़्क की बागडोर इलाक़ाई जमातों के हाथ में है इलाक़ाई जमाअतें अपने तआवुन से मुल्क में हुकूमत चलाने के लिए मदद कर रही है । मिस्टर के चन्द्र शेखर राउ ने बताया कि अगर क़ौमी सियासत में इलाक़ाई जमातों का किरदार नहीं होगा तो कोई सयासी जमात फ़ौरी कांग्रेस हो या बी जे पी हुकूमत में नहीं रह सकते ।

ज़िला रंगा रेड्डी के मौज़ा विकाराबाद मैं मुनाक़िदा टी आर एस की 11 वीं यौम तासीस तक़रीब में तेलंगाना के मुख़्तलिफ़ अज्ला से मदऊ किए गए मंदूबीन की कसीर तादाद मौजूद थी ।

इस मौक़ा पर मिस्टर पी रामलो साबिक़ डायरेक्टर जनरल आफ़ पुलीस ने तेलंगाना राष़्ट्रा समीति में शमूलीयत इख्तेयार की । जिन्हें पार्टी पोलेट ब्यूरो रुक्न नाम्ज़द किया गया है ।

मिस्टर के चन्द्र शेखर राउ ने इस मौक़ा पर जज्बाती अंदाज़ में कहा कि हुसूल तेलंगाना के लिए वो अपनी गर्दन कटाने से भी पीछे नहीं हटेंगे । उन्हों ने बताया कि अब तेलंगाना मस्ला पर कोई मुफ़ाहमत नहीं होगी । चूँकि तेलंगाना की तशकील के इलावा हुकूमत के पास अब कोई दूसरा रास्ता नहीं है ।

मिस्टर के चन्द्र शेखर राउ ने बताया कि हुसूल तेलंगाना के लिए अब तक सैंकड़ों नौजवान अपनी क़ुर्बानी पेश करचुके हैं । लेकिन मर्कज़ को इस का एहसास नहीं है । यौम तासीस तक़रीब के दौरान 25 क़रार दें पेश की गई । जिस में ओक़ाफ़ी आराज़ीयात के तहफ़्फ़ुज़ , 12 फीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात के इलावा हुसूल तेलंगाना के लिए जान की क़ुर्बानी देने वालों को खिराज ए अक़ीदत पेश करने की क़रारदादें शामिल हैं ।

TOPPOPULARRECENT