Saturday , December 16 2017

टी आर एस से ही तेलंगाना रियासत की तरक़्क़ी मुम्किन

तेलंगाना में तेलंगाना राष़्ट्रा समीती पहली हुकूमत तशकील देगी। रुक्न असेंबली हरीश राव ने आज ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बात-चीत के दौरान कहा कि तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ही नव तशकील शूदा रियासत में पहली हुकूमत क़ायम करते हुए रिया

तेलंगाना में तेलंगाना राष़्ट्रा समीती पहली हुकूमत तशकील देगी। रुक्न असेंबली हरीश राव ने आज ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बात-चीत के दौरान कहा कि तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ही नव तशकील शूदा रियासत में पहली हुकूमत क़ायम करते हुए रियासत की तरक़्क़ी को यक़ीनी बनाएगी। उन्हों ने बताया कि कांग्रेस को तेलंगाना अवाम ने सिर्फ़ इस लिए मुस्तरद किया है कि कांग्रेस ने सियासी मुफ़ादात को पेशे नज़र रखते हुए हज़ारों नौजवानों की ख़ुदकुशियों पर सियासत की है।

हरीश राव ने कहा कि नौव तशकील शूदा रियासत को तरक़्क़ी दिलाने और बुनियादी सहूलतों की फ़राहमी को यक़ीनी बनाने के लिए तेलंगाना अवाम ने टी आर एस के हक़ में अपना फ़ैसला दिया है और उन्हें यक़ीन है कि अवाम के इस फ़ैसला से कांग्रेस सबक़ हासिल करेगी।

टी आर एस क़ाइद ने कहा कि हुकूमत की तशकील के कांग्रेस की जानिब से किए जाने वाले दावों की हक़ीक़त का अंदाज़ा ख़ुद दावा करने वाले क़ाइदीन को है लेकिन अपने आख़िरी ऐयाम में भी वो अवाम को गुमराह करने की कोशिश में हैं ताकि इस के सियासी फ़वाइद हासिल किए जा सकें।

TOPPOPULARRECENT