Thursday , December 14 2017

टी आर एस हुकूमत का बजट मायूस कुन – डॉक्टर के लक्ष्मण

बी जे पी ने टी आर एस हुकूमत की जानिब से पेश कर्दा बजट को मायूस कुन और आदादो शुमार के खेल से ताबीर किया। अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए बी जे पी के फ़्लोर लीडर डॉक्टर लक्ष्मण और अरकाने असेंबली सी एच राम चंद्र रेड्डी और प्रभाकर ने बजट को अवामी तवक़्क़ुआत के बर ख़िलाफ़ क़रार दिया।

उन्हों ने कहा कि हुकूमत ने 2015-16 के लिए एक लाख 15 हज़ार करोड़ का बजट पेश किया है लेकिन इस बात की कोई वज़ाहत नहीं कि इस बजट को किस तरह ख़र्च किया जाएगा। उन्हों ने कहा कि गुज़िश्ता साल एक लाख 6 हज़ार करोड़ का बजट पेश किया गया था लेकिन सिर्फ़ 60 फ़ीसद बजट भी ख़र्च नहीं किया जा सका।

लिहाज़ा हुकूमत की जानिब से मुकम्मल बजट के ख़र्च की तवक़्क़ो नहीं की जा सकती। डॉक्टर लक्ष्मण ने कहा कि रियासत के मआशी मसाइल के सिलसिले में मर्कज़ी हुकूमत को ज़िम्मेदार क़रार देना अफ़सोसनाक है। बी जे पी क़ाइदीन ने कहा कि सिर्फ़ अवाम को गुमराह करने के लिए आदादो शुमार का खेल खेला गया है।

गुज़िश्ता बजट में गरीबों से जो वाअदे किए गए थे, उन पर अमल आवरी नहीं की गई। कमज़ोर तबक़ात और अक़लीयतों के लिए गुज़िश्ता साल मुख़तस कर्दा बजट 50 फ़ीसद भी ख़र्च नहीं हो सका। उन्हों ने हुकूमत पर बजट में फ़लाही स्कीमात को नज़रअंदाज करने का इल्ज़ाम आइद किया।

TOPPOPULARRECENT