Saturday , December 16 2017

टी आर एस हुकूमत के तेलंगाना बजट से अवाम में मायूसी

तेलंगाना कांग्रेस लेजिसलेचर पार्टी ने बजट को खोदा पहाड़ निकला चूहा के मुतरादिफ़ क़रार दिया। आज सी एल पी ऑफ़िस में प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए क़ाइद अपोज़ीशन के जाना रेड्डी ने कहा कि टी आर एस हुकूमत की जानिब से पेश कर्दा तेलंगाना का पहला बजट मायूसकुन और अवामी तवक़्क़ुआत के बरअक्स है।

टी आर एस हुकूमत की जानिब से बजट के सिलसिले में बुलंद बाँग दावे किए गए, मगर रियास्ती वज़ीर फ़ाइनेन्स अटाला राजिंदर की जानिब से असेंबली में पेश कर्दा बजट मायूसकुन रहा।

उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्र शेखर राव अवामी मसाइल पर तवज्जा देने और इंतिख़ाबी मंशूर में किए गए वादों को अमली जामा पहनाने की बजाय दीगर जमातों के अरकाने असेंबली को अपनी जमात में शामिल करने को अहमीयत दे रहे हैं, जिस की कांग्रेस पार्टी सख़्त मुज़म्मत करती है।

उन्हों ने कहा कि टी आर एस हुकूमत ने अवामी मुफ़ादात का लिहाज़ नहीं रखा और ना ही बर्क़ी बोहरान दूर करने के लिए कोई इक़दामात किए, अगर सच कहा जाये तो बजट की कोई सिम्त नहीं है। हुकूमत ने एक लाख करोड़ का बजट ज़रूर पेश किया, मगर ये बजट नाम बड़े और दर्शन छोटे के मुतरादिफ़ है।

TOPPOPULARRECENT