Thursday , December 14 2017

टी आर एस हुकूमत तमाम तबक़ात की यक्साँ तरक़्क़ी की पाबंद

वज़ीर इन्फ़ार्मेशन टैक्नालोजी के टी रामा राव ने कहा कि टी आर एस हुकूमत मज़हब और इलाक़ा वारीयत से उठ कर तमाम शहरियाने हैदराबाद की यक्साँ तरक़्क़ी और फ़लाह और बहबूद की पाबंद है। उन्होंने कहा कि सिर्फ टी आर एस ही शहर को तरक़्क़ी दे सकती है और अपोज़ीशन जमातों के दावे गुमराहकुन हैं।

के टी आर ने आज मीडीया के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि चीफ़ मिनिस्टर ने सुनहरे तेलंगाना के साथ साथ गोल्डन हैदराबाद का मन्सूबा तैयार किया है जिसके तहत शहर में आलमी म्यार की बुनियादी सहूलतें फ़राहम की जाएँगी।

बर्क़ी, आबरसानी, ट्रैफ़िक और सेहत और सफ़ाई जैसी म्यारी सहूलतों की फ़राहमी के लिए 30 हज़ार करोड़ पर मबनी ऐक्शण प्लान तैयार किया गया है। उन्होंने कहा कि शहर का कोई भी ग़रीब ख़ानदान डबल बेडरूम स्कीम से महरूम नहीं रहेगा।

उन्होंने कहा कि किसी भी इलाक़ा से ताल्लुक़ रखने वालों के साथ जानिबदाराना सुलूक का सवाल ही पैदा नहीं होता और टी आर एस हुकूमत तमाम तबक़ात और इलाक़ों से ताल्लुक़ रखने वालों को साथ लेकर चलने पर यक़ीन रखती है।

वज़ीरे आज़म को दीगर ममालिक का दौरा करने के लिए वक़्त है लेकिन उन्होंने अभी तक हैदराबाद का दौरा नहीं किया और ना ही तेलंगाना के लिए ख़ुसूसी पैकेज का ऐलान किया गया। इस तरह मर्कज़ का रवैय्या तेलंगाना के साथ जानिबदाराना है। प्रैस कान्फ़्रैंस में रियासती वुज़रा पदमा राव और रुक्न पार्लियामेंट बी सुमन मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT