Thursday , December 14 2017

टी आर एस हुकूमत मुस्लिम मसाइल हल करने से क़ासिर

टी आर एस हुकूमत मुस्लिम अक़लियतों की फ़लाह-ओ-बहबूदी के मुताल्लिक़ मुनासिब इक़दामात करे। नी दिसंबर फिटमेंट अल्लोवान्सेस मसऊद जाफरी रियासती सदर तेलंगाना मुस्लिम इंटेलेक्चुअल फ़ोरम ने फ़रस्ट प्वाईंट कंस्ट्रक्शन में वाक़्ये फ़ोर

टी आर एस हुकूमत मुस्लिम अक़लियतों की फ़लाह-ओ-बहबूदी के मुताल्लिक़ मुनासिब इक़दामात करे। नी दिसंबर फिटमेंट अल्लोवान्सेस मसऊद जाफरी रियासती सदर तेलंगाना मुस्लिम इंटेलेक्चुअल फ़ोरम ने फ़रस्ट प्वाईंट कंस्ट्रक्शन में वाक़्ये फ़ोर्म के दफ़्तर में मुनाक़िदा अराकीन आमिला के अहम मीटिंग को मुख़ातिब करने के दौरान किया।

उन्होंने काह कि टी आर एस नज़रियाती सतह पर मुसलमानों को तस्लीम कररही है और उनके मसाइल को हल करने में तक़रीबन 6 माह गुज़रने के बावजूद इक़दामात करने से क़ासिर है।

मसऊद जाफरी ने उर्दू को तेलंगाना के 10 अज़ला में दूसरी सरकारी ज़बान की हैसियत से नज़म-ओ-नसक़ की सतह पर अमली जामा पहनाते हुए उर्दू को रोज़गार से जोड़ने का मुतालिबा क्या।

मसऊद जाफरी ने TMIF को तेलंगाना के 10 अज़ला में वुसअत देने के लिए रुकनीयत साज़ी मुहिम में स्रात पैदा करने पर ज़ोर देते हुए ज़िलई सदर के ख़ाहिश की के वो अज़ला में रुकनीयत साज़ी को जारी रखें।

मुहम्मद रियाज़ अली रिज़वी रियासती जनरल सेक्रेटरी तेलंगाना मुस्लिम इंटेलेक्चुअल फ़ोरम ने मुख़ातिब करते हुए कहा कि टी आर एस हुकूमत उर्दू जायदादों पर तक़र्रुत के लिए इक़दामात करे जबकि रयात भर में उर्दू की कई मख़लवा जायदादें हैं और असेंबली में उर्दू मुतर्जिम में भी आज तक तक़र्रुर नहीं किया गया।

TOPPOPULARRECENT